ضرر 11.5 میلیارد دلاری باج افزارها

به گزارش هیو بلاگ، با گسترش هر چه بیشتر تکنولوژی در زندگی روزمره، روش های سرقت، سوء استفاده و تخریب اطلاعات کاربران نیز به شدت دستخوش تغییر و تنوع شده است.

ضرر 11.5 میلیارد دلاری باج افزارها

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پادویش من، در سال 2019 باج افزارها به تنهایی بیش از 11.5 میلیارد دلار زیان مالی به سازمان، شرکت ها و یا اشخاص وارد کرده اند. اگر به این رقم، آسیب ناشی از خرابکاری ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و .... را نیز اضافه کنید، به راحتی میزان گستردگی و زیان باری بدافزارهای کامپیوتری را احساس خواهید کرد.

پیشگیری بهتر از درمان

با رعایت نکاتی که گاهی بسیار ساده بنظر می رسند، می توان در برابر بسیاری از تهدیدات ایمن ماند:

- به پیام ها به خصوص پیام هایی که از طریق پیام رسان ها، ایمیل یا حتی پیامک به دستتان می رسند بدگمان باشید و فقط از مراجع معتبر مسائل را دنبال کنید. هرگز روی لینک های درون این پیام ها کلیک نکنید و اگر حتی اندکی شک دارید، حتما به جای کلیک روی لینک، در اینترنت جستجو کنید تا سایت مربوطه را پیدا کنید.

-برای مقابله با خطرات سایبری و پیشگیری از بدافزارها به ویژه اکسپلویت ها (کدهای مخرب) حتما از آخرین نسخه آپدیت شده سیستم عامل، نرم افزارها و مرورگرها استفاده کنید.

-مراقب وب سایت های آلوده باشید. یکی از راه های تشخیص سایت های جعلی به ویژه سایت های فیشینگ، چک کردن آدرس URL سایت مورد نظر است.

-حافظه های جانبی مثل فلش ها که از طریق USB متصل می شوند عامل مهمی در آلودگی سیستم ها به بدافزارها هستند. در استفاده از این نوع حافظه ها لازم است احتیاط بیشتری صورت گیرد.

- حتما از فایل های حساس و حیاتی خود به صورت دوره ای فایل پشتیبان تهیه کنید.

- از یک آنتی ویروس معتبر استفاده کنید که دارای قابلیت های امنیتی کارآمد وسیستم های محافظتی به روز باشد. همچنین آنتی ویروس خود را دائما به روز نگه دارید و به هشدارهایی که از سمت آنتی ویروس داده می شود توجه نمایید. در صورت لزوم با افراد خبره در حوزه امنیت رایانه مشورت نمایید.

بادیگارد استخدام کنید

برای حفاظت از اطلاعات کامپیوتر و موبایل خود حتما از آنتی ویروس های به روز استفاده کنید. پادویش، آنتی ویروسی کارآمد است که در سازمان های مختلف کارآمدی خود را اثبات کرده و از اطلاعات حیاتی در برابر انواع آسیب ها حفاظت کرده است.

شما می توانید نسخه متناسب با نیاز خود را روی کامپیوتر شخصی و یا تلفن همراه تان دانلود و نصب کنید. پادویش، بادیگارد اختصاصی کامپیوتر شما خواهد بود.

همچنین امکان ارتباط مستقیم با پشتیبانان کارآزموده، خیال شما را در برابر انواع بدافزارها آسوده خواهد کرد. برای مشاهده امکانات پادویش با ما در تماس باشید.

از تلفن های همراه غافل نشوید

استفاده روزمره از گوشی های هوشمند، توجه بدافزارنویسان را نیز به خود جلب کرده است. ما شخصی ترین اطلاعات، عکس ها، اطلاعات حساب بانکی و ... را در آنها ذخیره می کنیم. برای حفاظت از این اطلاعات ارزشمند، پادویش اندروید، با استفاده از تکنولوژی های پیش رو در اختیار شماست.

پادویش موبایل اندروید علاوه بر اسکنر قدرتمند، دارای سیستم نگهبان، جهت بررسی لحظه ای فعالیت بدافزارها و نیز سیستم ضد سرقت (قفل کردن گوشی از راه دور و فعالسازی آژیر روی گوشی) است تا در برابر خطرات مختلف از اطلاعات گوشی هوشمند شما محافظت کند.

هر لحظه از کودکتان با خبر باشید

تلفن های هوشمند جزء جدایی ناپذیری از زندگی ما و فرزندان مان هستند. اما استفاده بچه ها از اینترنت، فضای مجازی و تلفن هوشمند، بدون کنترل والدین، زیان هایی به همراه دارد. پادویش پرنتال کنترل، ابزاری قدرتمند برای کنترل همه جانبه والدین بر استفاده بچه ها از گوشی های هوشمند است. تنظیم و کنترل زمان و میزان دسترسی به ویژگی های تلفن هوشمند (مانند دوربین، وای فای، بلوتوث و ...) و نرم افزارهای نصب شده به راحتی و با چند دکمه ساده در دسترس والدین خواهد بود.

در نهایت، با رعایت نکات امنیتی و استفاده از نرم افزارهای به روز و مطمئن می توانیم دست بدافزارنویسان و هکرهای رایانه ای را از اطلاعات ارزشمندمان دور نگه داریم و طعمه آن ها نشویم.

برای خرید و اطلاعات بیشتر به سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4707

به "ضرر 11.5 میلیارد دلاری باج افزارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 11.5 میلیارد دلاری باج افزارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید