صانعی: بررسی خوبی از اسپانیایی ها داشتیم، بازیکنان فقط در شرایط مسابقه به آمادگی خوبی می رسند

به گزارش هیو بلاگ، مدیر فنی تیم ملی فوتسال پس از اعلام اسامی تیم ملی فوتسال اعلام نمود: به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش تیم تأسیسات دریایی در مسابقات جام باشگاه های آسیا در تایلند، بازیکنان تیم امید به تیم ملی دعوت شدند.

صانعی: بررسی خوبی از اسپانیایی ها داشتیم، بازیکنان فقط در شرایط مسابقه به آمادگی خوبی می رسند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت: اسامی تیم ملی در حالی اعلام شده که نام چند بازیکن جدید در آن وجود دارد. به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش در تیم تأسیسات دریایی در رقابت های جام باشگاه های آسیا در تایلند، بازیکنان ملی پوش امید را به اردوی بزرگسالان دعوت شده اند تا کادر فنی ارزیابی کاملی از عملکرد آنها داشته باشد.

وی اضافه کرد: بیشترین تمرکز کادر فنی در چهارمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال روی برنامه های دفاعی و فعالیت های ایستگاهی است. سپس بازیکنان در اختیار تیم های شان قرار می گیرند تا در بازی های لیگ حضور یابند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال در ادامه درباره بررسی بازی نماینده اسپانیا در جام باشگاه های دنیا گفت: حدود 30 تا 40 درصد از بازیکنان تیم باشگاهی اسپانیا ملی پوش بودند و همانطور که می دانید شیوه بازی باشگاهی شان بسیار نزدیک به شیوه بازی ملی است. بر همین اساس بررسی خوبی از بازی های بازیکنان ملی پوش تیم باشگاهی اسپانیا داشتیم. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در بازی بازیکنان اسپانیایی وجود داشت، این بود که بازیکنان کاملاً آماده ای داشتند و این آمادگی به برگزاری رقابت های لیگ کشور اسپانیا باز می گردد. درست یک هفته قبل از آغاز رقابت های جام باشگاه های دنیا، فینال بازی های لیگ اسپانیا به خاتمه رسید و بازیکنانش در شرایط مسابقه بودند و با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کردند.

صانعی ادامه داد: اصرار کادر فنی برای برگزاری هر چه زودتر رقابت های لیگ بر این بود تا بازیکنان با آغاز مسابقات لیگ، در شرایط بازی قرار بگیرند و با تمرینات اختصاصی در تیم ملی، به هماهنگی خوبی برسند تا در نهایت در جام دنیای عملکردی در حد قهرمان آسیا داشته باشیم. دیر برگزار شدن رقابت های لیگ به آمادگی بازیکنان ضربه خواهد زد و این موضوع زمانی معین می گردد که رقابت ما با تیم ها در جام دنیای آغاز شده است. معتقدم در جام دنیای کار سختی را مقابل حریفان داریم، اما تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا با آمادگی کامل به مسابقات برویم.

وی اعلام کرد: شرایط کنونی تیم ملی با توجه به تمریناتی که داشته ایم و آغاز مسابقات لیگ از اوایل مردادماه اختلاف فوتسال ایران با تیم های دنیا در جام دنیای کلمبیا را نشان می دهد. بازیکنان تشنه برگزاری مسابقات هستند و پس از هر تمرینی اگر مسابقه ای برگزار گردد، ملی پوشان آماده تر از قبل می شوند. ما نیز در برنامه های خود برگزاری تورنمنت تایلند و دو ملاقات با ازبکستان را داریم، اما ای کاش رقابت های لیگ زودتر آغاز می شد تا با آمادگی کامل بازیکنان، به عرصه جام دنیای قدم می گذاشتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 922

به "صانعی: بررسی خوبی از اسپانیایی ها داشتیم، بازیکنان فقط در شرایط مسابقه به آمادگی خوبی می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: بررسی خوبی از اسپانیایی ها داشتیم، بازیکنان فقط در شرایط مسابقه به آمادگی خوبی می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید