نکونام: بازی دست بوریرام بود اما موقعیت گل نداشتند، آرزویم کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار استقلال مقابل بوریرام تایلند بازی دست تایلندی ها بود اما موقعیتی برای گلزنی نداشتند.

نکونام: بازی دست بوریرام بود اما موقعیت گل نداشتند، آرزویم کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام پس از فزونی یک بر صفر استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بیان اینکه مقابل حریف خوب دفاع کردیم گفت: آنها بازی خوبی مقابل ما انجام دادند. ما در این دیدار به یک گل زودهنگام دست پیدا کردیم و می توانستیم در ضدحملات به گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازی در اختیار تیم بوریرام تایلند بود اما آنها موقعیتی برای گلزنی نداشتند. ما در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه بازی دشواری مقابل این تیم در تایلند خواهند داشت، شرح داد: نماینده تایلند فوتبال روان تری نسبت به ما بازی می کرد. آنها به خوبی در زمین بازی باز می شدند و یکدیگر را پیدا می کردند اما ما هم عملکرد خوبی از خود در فاز دفاعی نشان دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال در این دیدار خسته بودند، گفت: در این دیدار خسته نبودیم اما هاشم بیک زاده و ساموئل پس از سپری کردن دوران مصدومیت خود اولین بازی را برای استقلال انجام می دادند. خدا را شکر پیروز به کسب پیروزی در این بازی شدیم و امیدوارم که در دیدار برگشت هم برنده از میدان خارج شویم.

نکونام در مورد اینکه با قهرمانی استقلال در این فصل می تواند کاندیدای بهترین بازیکن آسیا شود، گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد و ضمن قهرمانی استقلال من هم بتوانم به این آرزویم برسم. من این افتخار را در کلکسیونم کم دارم و امیدوارم روزی بتوانم به این مهم برسم اما اگر این عنوان هم نصیب من نشود مهم پیروزیت تیم استقلال است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در مورد تیم بوریرام تایلند شرح داد: آنها موقعیت زیادی نداشتند و روی شوت به موقعیت رسیدند. در مورد بازیکنان اسپانیایی این تیم باید بگویم یکی از آنها که چپ پاست را می شناختم اما به هر حال این مسائل مهم نیست و مهم 3 امتیازی بود که ما گرفتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 33

به "نکونام: بازی دست بوریرام بود اما موقعیت گل نداشتند، آرزویم کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: بازی دست بوریرام بود اما موقعیت گل نداشتند، آرزویم کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید