سفر به سیبری؛ دریاچه زیبای بایکال ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد روسیه

به گزارش هیو بلاگ، زمستان های سیبری بسیار سخت هستند. آب دریاچه بایکال که از بزرگترین دریاچه های آب شیرین در دنیا است، تا چندین متر منجمد می گردد. دمای هوا اغلب زیر صفر است. تنها راه نجات از سرمای کشنده سیبری، بانیا است. بانیا نوعی سونای روسی است. در این سونا افراد می توانید ابتدا در بخار گرم بنشینند و سپس درون آب یخ شیرجه بزنند. گفته می گردد این کار برای بهبود گردش خون بسیار مفید است. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید.

سفر به سیبری؛ دریاچه زیبای بایکال ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد روسیه

اما در تابستان این مکان به بهشت تبدیل می گردد. هوای گرم ، دنیاگرد ها را به سواحل بایکال می کشاند. جنگل های سرسبز تایگا که دریاچه آبی را احاطه نموده اند و مکانی که نرپا (Nerpa)، فوک دریایی آب های شیرین، تنها در آنجا یافت می شوند ، را می توان دید. این گالاپاگوس روسیه است که با حیات وحش بومی پیوند خورده است و یکی از بزرگترین دریاچه های دنیا است. این دریاچه 25 میلیون سال عمر دارد. حال و هوای تاریخی و اعتقادات بودایی به این مکان اتمسفری مرموز داده است. این مکان با سواحل بی نظیر، که تا کیلومترها از شهر فاصله دارند، در تابستان بسیار زیبا هستند.

برخلاف روسیه غربی، روسیه شرقی دارای فرهنگ شرقی است و با چین و مغولستان از جنوب و قزاقستان از جنوب شرقی هم مرز است. جمهوری بوریاتیا که بخش جنوبی دریاچه را در بر گرفته است، دارای فرهنگ خاصی است. جزیره اولخون، با چشم انداز ای از حیات وحش بایکال و فرهنگ های مختلف، مکانی بسیار عالی برای یک تجربه به یاد ماندنی است.

داستان هایی در خصوص بایکال گفته می گردد. داستان هایی در خصوص ارواح مقدسی که در این دریاچه ساکن هستند. افراد بومی اعتقاد دارند این ارواح از قرن ها پیش در این جا حضور داشته اند. این افراد که شمن نام دارند در مراسم مختلف به ادعای خودشان، با این ارواح ارتباط برقرار می نمایند. امروزه، دنیاگرد ها را در اتوبوس های نظامی شوروی سابق از جاده های خاکی زیبا به گردش و بازدید از جاذبه های این شهر می برند. راهنمای تور از قدرت های روحانی و معنوی دریاچه و اینکه عمدتا این ارواح در کجا قرار دارند برای مسافران داستان هایی می گوید.

شامانکا همواره یکی از مقدس ترین مکان های روی زمین بوده است. حتی هنگامی که بودا در این منطقه رواج پیدا کرد ، همچنان برای مردم همان قدرت های معنوی و روحانی اش را داشت. مردم بومی و دنیاگرد ها، رُبان های رنگارنگی به بالای صخره ها بسته و یکی را به اسم پیشکش به خدایان رها می نمایند. کافه ای که در نزدیکی بایکال قرار گرفته، این امکان را به دنیاگرد ها می دهد که در کنار چشم انداز زیبای شامانکا و بایکال، که بیشتر از همه دریاچه های آب شیرین، وسعت دارد، از غذای خود لذت ببرند. در پشت کافه، دهکده کوچک Khuzhir قرار گرفته است که شامل خانه های کوچکی با حال و هوای اروپایی و بوریاتی، سوناهای روسی و موزه فرهنگ و تاریخ بومی است.

در سال 1996، یونسکو دریاچه بایکال را به علت زیبایی های منحصربه فرد، تاریخ و طبیعت غنی، به اسم میراث دنیای خواند.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9042

به "سفر به سیبری؛ دریاچه زیبای بایکال ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به سیبری؛ دریاچه زیبای بایکال ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید