سفر به توسکانی، هیجانی 6 روزه به توسکانی در ایتالیا

به گزارش هیو بلاگ، احتمالا بسیاری از شما خوانندگان عزیز خبرنگاران به کشور ایتالیا سفر نموده و یا آرزوی سفر به این کشور را دارید. دلیلش نیز این است که این کشور یکی از زیباترین و پرطرفدارترین کشور ها حهان است . اما از میان منطقه ها این کشور منطقه های وجود دارند که قدری مهجور مانده اند . یکی از این منطقه ها توسکانی نام دارد که در زمره نواحی تاریخی و فرهنگی کشور ایتالیا قرار گرفته است. این منطقه از نمونه جاهای دیدنی که گویی میراث به جا مانده از قرون وسطی بوده و معماذری این دوران را نیز با خود به همراه دارد ، می تواند برای سفری 6 روزه جای بکری به حساب آید. پس اگر می خواهید با توسکانی بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل در آینده سفر به توسکانی داشته باشید ، با ما به ماجراجویی 6 روزه در توسکانی (Tuscany) و دانستن مجموعه اطلاعات سفر به توسکانی آمده و پس از گردش در شهر و پختن پیتزا به یک ویلا در منطقه مشهور چیانتی (Chianti) رفته و شب را در آن سپری کنیم . برای تحقق یافتن چنین سفری به جاهای دیدنی توسکانی در دنیای واقعی با ما و خبرنگاران همراه شوید. اما نکته ای که در مجموعه اطلاعات سفر به توسکانی وجود دارد این است که این سفر اگر بصورت انفرادی باشد ، انقدر ها هم خوش نمیگذرد . پس حتما یک دوست و همسفر خوب را در این سفر و تماشای جاهای دیدنی توسکانی با خود همراه سازید.

سفر به توسکانی، هیجانی 6 روزه به توسکانی در ایتالیا

مواردی که این سفر در بر می گیرد به توضیح زیر است:

از فهرست اطلاعات سفر به توسکانی ابتدا یک بلیط رفت و برگشت اکونومی بهفلورانس در نظر گرفته شده و پس از آن که باید ماشینی اجاره گردد که این اجاره ماشین با نرخ مناسب برای مدت اقامت برایتان مهیا خواهد شد، در ضمن در صورت تمایل شما ماشین اتوماتیک هم موجود بوده و می توان آن را در اختیارتان قرار داد. به همه این موارد می توان 6 شب اقامت در ویلا کازاگراند (Casagrande) و بعلاوه کلاس آموزش پخت پیتزا که در ویلا کازاگراند (Casagrande) برگزار می گردد را نیز افزود. بعلاوه صبحانه نیز جز امکانات این سفر خواهد بود.

حال برویم سراغ مواردی که قرار است در این سفر تجربه کنید:

در ابتدا شما می توانید تجربه رانندگی کردن در تاکستان های توسکانی به مهد رنسانس ایتالیا، فلورانس را داشته باشید. پس از آن تجربه اقامت و پذیرایی در ویلا کازاگراند، که می توان از آن بعنوان خانه ای کامل است که با اسباب و اثاثیه مخصوص یک ویلا یاد کرد، را خواهید داشت. بعلاوه تجربه دیگر این سفر این است که به مدت یک روز به به پیزا (Pisa) سفر نموده و به ملاقات برج کج و مشهور آن خواهید رفت و در نهایت با شرکت در کلاس پخت پیتزای سنتی، تجربه ای خواهید داشت که شاید این سفر به ایتالیا را تا انتها عمر فراموش نخواهید کرد.با این اوصاف در سفر به ایتالیا علاوه بر این که به ملاقات اماکن معروف این کشور مجسمه داوود و برج پیزا خواهید شتافت. محل اقامتتان که ویلایی در شهری کوچک در اطراف فلورانس که در کازاگراند خواهد بود نیز می تواند به عنوان یک تجربه بسیار خوب به حساب آید. در ضمن اماکن و شهر های دیگری نیز در حومه توسکانی وجود دارند که بازدید از آن ها نیز خالی از لطف نخواهد بود. این اماکن شامل شهرهایی مثل سیه نا (Siena)، پیزا (Pisa) و آرتزو (Arezzo) بوده که از نظر هیجان و منظره ها بدیع بسیار غنی بوده و برای بازدید از آن ها می توانید به وسیله ماشینی که کرایه نموده اید به مدت یک روز سفر کنید. در ضمن هیجان حضور در کلاس مفرح پیتزاپزی نیز در یک عصر دل انگیزمی تواند شادترین بخش سفرتان باشد. با همه این تفاسیر اگر خواستید کمی بیشتر از حد معمول خوش بگذرانید و از این سفر نهایت استفاده را ببرید . می توانید مواردی از جمله نصف روز گردش در فلورانس و بعلاوه بازدید از پیزا، شهری در حومه توسکانی را نیز به تجربه های زیبای خود اضافه کنید.

روز اول: روز ورود به فلورانس

برای سفر به توسکانی مانند هر سفر دیگری به هر نقطه ای از جهان معمولا پس از ورود به شهر مورد نظر احساس خستگی نموده و با این حساب در پی محلی برای اقامت خود می شد. ما در این برنامه 6 روزه ویلا کازاگراند را برای اقامت شش شب آینده شما در نظر گرفته ایم . برای عزیمت به این مکان نیز پس از اینکه به فلورانس رسیدید ، به وسیله ماشینی خود را به ویلا کازاگراند برسانید. خصوصیت شاخص این منطقه ییلاقی بودن آن است که همین خصیصه باعث می گردد که مانند هر منطقه ییلاقی دیگری در جهان برترین منظره ها ممکن در توسکان را نظاره گر باشید. البته در خصوص توسکان باید گفت این منظره ها بیشتر به رویا می مانند تا واقعیت. البته برای تحقق رویاهای بیشتر باید با ماشین کرایه ای خود به مقاصد دیگری نیز سفر کنید.

ورود به ویلا کازاگراند :

فیلینه والدارنو(Figline Valdarno) ایتالیا،هتل3 ستاره : برای سفر به توسکانی اگر میخواهید مجموعه ای از زیبایی هنری و معماری و بعلاوه سرگرمیات و امکانات رفاهی را در یک مجموعه تجربه کنید حتماً به سراغ هتل فیلینه والدارنو(Figline Valdarno) بروید . درباره امکانات رفاهی این هتل می توان به مجموعه ای که در کنار این هتل قرار گرفته است و امکانات و فضاهای از جمله استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام، دوش و مرکز اسپا را دارا بوده و بعلاوه علاوه بر آن امکانات رفاهی داخل هتل نیز اشاره نمود .اما فقط این نیست چرا که این هتل از نظر اسباب و اثاثیه هنری که به سبک اصیل توسکانی طراحی شده است. بعلاوه مبلمان بسیار شیک و معماری خاصش چشم شما را نوازش خواهد داد . علاوه بر آن آرامشی را تجربه خواهید کرد که هرگز فراموش نخواهید کرد. اما مژده ای نیز برای کسانی که همواره و در همه حال به فکر خوردن خوراکی های خوشمزه هستند داریم . از مجموع اطلاعات سفر به توسکانی بدانید که شما در این هتل می توانید در فصول سرد سال در رستورانی که در سالن قدیمی و بسیار آنتیک برای شما در نظر گرفته شده است غذای خود را که ترکیبی از غذاهای محلی و بین المللی است نوش جان کنید . بعلاوه در فصل تابستان و فصول گرم سال احتیاج مسئولین هتل به فکر آسایش و رفاه شما بوده و به همین جهت ترتیبی داده اند تا در حیاط هتل بتوانند میزبان شما بوده و در آن جا برای شما خدمات رستوران را فراهم آورد . البته این را نیز باید خاطر نشان کرد که بازسازی این هتل اخیرا انجام گرفته است.

روز دوم: ورود به توسکانی

حال به روز دوم سفر به توسکانی می رسیم .از مجموعه اطلاعات سفر به توسکانی ، برنامه ای که برای روز دوم سفر شما در نظر گرفته شده است بازدید و گردش در شهر فلورانس است این شهر که همانطور که می دانید مرکز توسکانی بوده و برنامه برای این شهر برای شما در نظر گرفته شده است قدم زدن است . برای این منظور می توانید به خیابان های سنگ فرش میدان های باشکوه و روی پل های قدیمی شهر بروید.اما فقط این نیست . زیرا جاهای دیدنی توسکانی و نمونه مکان های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که از جمله آن ها می توان به میدان قدیمی (Palazzo Vecchio)، میدان سینیوریا (Piazza della Signoria)، برج ناقوس جیوتو (Gioto) و گالری آکادمیا (Accademia) اشاره نمود. پس توصیه می گردد برای سفر به توسکانی حتما و حتما برنامه ای برای بازدید از آنها در نظر بگیرید. بعلاوه در این شهر جاهای دیدنی توسکانی دیگری نظیر ساختمان های تاریخی و هنری و موزه های بین المللی نیز وجود دارند کهبازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود .

روز سوم: اقامت در توسکانی

در روز سوم سفر به توسکانی و جاهای دیدنی توسکانی که قرار است از آن ها دیدن کنید نیز باید گفت : برای این روز بازدید از شهر تاریخی لوکا (Lucca) برای تان در نظر گرفته شده است .از ویژگی های منحصر به فرد این شهر می توان به معماری رنسانسش اشاره نمود. اما از قلم نیاندازید که با بازدید در این شهر با یک تیر چند نشان را همزمان هدف گرفته و علاوه بر بازدید با معماری شگفت انگیز این بنا نیز آشنا خواهید شد در ضمنً چشم مقدارای بسیار زیبایی نیز انتظارتان را خواهد کشید . در واقع همه چیز برای یک سفر این که به مدت یک روز به طول بیانجامد برای شما مهیا شده است . پس از یک روز هیجان انگیز و پر ماجرا می توانید برای سرگرمی و استراحت بار دیگر به ویلا کازاگراند برگشته و به رستوران آن برای نوش جان کردن غذاهای بی نظیرش سری بزنید.

روز چهارم: اتفاقات مهیج

حالا نوبتی هم که باشه نوبت می رسد به هیجان انگیزترین روز سفرتان که روز چهارم است در این روز قرار است اتفاق های مهیج برای شما بیوفتد.پس اگر می خواهید جاهای دیدنی توسکانی این اتفاق ها را در سفر به توسکانی تجربه کنید با ما همراه شوید تا باهم روز چهارم سفر را آغاز کنیم . اولین نویدی که می توان در این روز به شما داد این است که قرار است امروز را با استراحت آغاز کنیم پس انرژی لازم را ذخیره کنید چون قرار است اتفاق های جالبی برای تان بیوفتد. پس از اندکی استراحت در سفر به توسکانی شما قرار است گشتی درشهر زده و یا سفری به یکی از ثروتمندترین شهرهای توسکانی که آرتزو (Arezzo) نام دارد داشته باشید.این سفر به توسکانی بیش از نیم روز طول نخواهد کشید.

کلاس پیتزا پزی ویلا کازاگراند

برای سفر به جاهای دیدنی توسکانی حال میرسیم به مهیج ترین بخش امروز سفر که شامل شرکت در کلاس پیتزا پزی است . این کلاس که قرار است در ویلا کازاگراند انجام گردد شامل چند بخش است. در بخش اول شما می توانید با تاریخچه پیتزا و تحولاتی که تا این زمان تجربه نموده است آشنا شوید پس از آن می توانید به آموزش ساختن خمیر پیتزا دست پیدا کنید و فرمول آن را کشف کنید. اما هیجان انگیز ترین کار این است که می توانید یک پیتزا را با سلیقه خودتان همانطور که خودتان دوست داریم درست کنید هیچ چیز شاید به این مقدار برای کسانی که همواره و در همه حال فکر خوردن برترین غذاها و خوشمزه ترین آنها هستند نمی تواند خرسند نماینده باشد . با این تفاسیر می توانید بخشی از ایتالیا را با خود به کشورتون ببرید . اما قبل از هر چیزی خوردن پیتزای خودساز را از قلم نیاندازید این پیتزا می تواند برترین پیتزای عمرتان باشد .

روز پنجم: اماکن دیدنی

می رسیم به روز پنجم سفر که می توانند به بازدید از بناهای تاریخی و معماری نام گیرد . اماکن که در این روز برای بازدید برای شما در نظر گرفته شده است و در برنامه تان قرار گرفته است شامل میدان مشهور شوالیه (Knights Square) و برج مشهور و کج پیزا و ساختمان های سبک گوتیک(Gothic) است البته بدون شک مهمترین آنها می توانند بازدید از برج پیزا آن باشد . از مجموعه اطلاعات سفر به توسکانی بدانید که در خصوص این برج باید گفت که برای بازدید و سفر به آن باید راهی پیزا شوید تا بتوانید این برج بسیار معروف جهانی را از نزدیک نظاره گر باشید . بعلاوه در هر قسمت از این شهر که چشمتان کار بنمایند فقط و فقط معماری می بینند و زیبایی های هنری که بیانگر و در واقع میلاد عصر رنسانس در کشور ایتالیا است .

روز ششم: کلیساهای توسکانی

از مجموعه جاهای دیدنی توسکانی در میدان دل کامپو (del Campo) قدم بزنید و بعد، از یکی از نفس گیرترین نمونه های کلیساهای رومانسک-گوتیک (Romanesque-Gothic) دیدن کنید: کلیسای جامع سیه نا(Duomo in Siena)؛ که ظاهر خارق العاده و فضاهای داخلی رنگارنگش شما را حیرت زده خواهد نمود.برای روز ششم سفرتان سیه نا (Siena) در نظر گرفته شده برای عزیمت به این نقطه باید اندکی رانندگی کنید تا به سیه نا برسیم اما این نوید را به شما میدهیم تا پس از رسیدن به سیه نا شاهد یکی اززیباترین شهرهای قرون وسطایی ایتالیا خواهید بود. در خصوص جاهایی که باید از آن دیدن کنید می توان به قدم زدن در میدان دل کامپو (del Campo) اشاره نمود البته تنها این نیست بلکه کلیساهای دیگری وجود دارند که دیدن و بازدید از آنها برای هر شخصی که به ایتالیا سفر می نمایند کاملاً ضروری به نظر می رسد . نمونه های از این کلیسا ها رومانسک-گوتیک (Romanesque-Gothic) هستند که می توانند نفس هرکس را بند بیاورد . اما یک کلیسای خارق العاده دیگری نیز وجود دارد که به خاطر فضای که بسیار رنگارنگ اش به معروفیت رسیده استاین کلیسا به کلیسای جامع سیه نا(Duomo in Siena) مشهور است . پس بازدید از این جاهای دیدنی توسکان را از قلم نیاندازید.

روز هفتم: روز وداع با کشور ایتالیا

در سفر به توسکانی حالا نوبتی هم که باشد می رسد به روز هفتم سفر که در واقع روز وداع با کشور ایتالیا وتوسکانی است . مثل روزی که پا به توسکانی گذاشتید ، این بار نیز باید به وسیله فلورانس از ایتالیا خارج است اما یادتان نرود که شما یک ماشین اجاره نموده و باید حتماً آن را به دفتر ماشین های اجاره ای تحویل دهید. پس از تحویل ماشین می توانید با خیال راحت سوار هواپیما شده و به سفری که داشته اید فکر کنید.در این مطلب قصد داشتیم در سفر به توسکانی در کشور ایتالیا و با معرفی یکی از برترین شهر های زیبا و مقاصد جهان برای سفر، شما را در انتخاب برترین آنها کمک نموده تا برترین سفر ممکن را در کنار خانواده تان تجربه نموده و تا سالیان سال به یاد داشته باشید. امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا نموده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همواره همراه خبرنگاران را فراهم آورده باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12860

به "سفر به توسکانی، هیجانی 6 روزه به توسکانی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به توسکانی، هیجانی 6 روزه به توسکانی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید