جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان ، بخش اول

به گزارش هیو بلاگ، شهر فرانکفورت، همواره یک مرکز مهم مالی و تجاری بوده است. افق آسمانی تاثیرگذار شهر فرانکفورت با بخش بانک های شهر با ساختمان های بلند و مرتفع احاطه شده است. شهر فرانکفورت به عنوان یک شهر دنیای شناخته می گردد و به کرات در لیست ده شهر برتر دنیا برای زندگی و تجارت قرار می گیرد. این شهر بعلاوه همواره مرکز مهمی برای فعالیت های گردشگری و فرهنگی بوده است. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین جاذبه های گردشگری شهر فرانکفورت در کشور آلمان را به شما معرفی نماییم.

جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان ، بخش اول

1- رومربرگ

Römerberg: Frankfurts Old Town Center

رومربرگ در مرکز شهر قدیمی فرانکفورت قرار گرفته است. این مکان، یک میدان نامنظم است که فوراه عدالت در مرکز آن قرار گرفته است. این میدان نه تنها تماشای ترین میدان عموم شهر فرانکفورت به شمار می رود بلکه شلوغ ترین منطقه شهر محسوب می شود و دارای چندین جاذبه گردشگری است که از جمله آن می توان به بازارهای کریسمی و دیگر رویدادها اشاره نمود. این میدان دارای مغازه های جلو باز بسیار زیادی است که زمانی در این شهر قدیمی رواج داشته اند. رومر، یک گروه از یازده ساختمان تاریخی هستند که تالار شهر قدیمی را شکل داده اند. این ساختمان ها در سال 1954 میلادی به زیبایی هر چه تمام بازسازی شدند. قدمت این ساختمان ها به قرن پانزدهم تا هیجدهم میلادی باز می شود.

2- موزه اشتادل

Städel Museum

موزه اشتادل در شهر فرانکفورت کشور آلمان، دارای مجموعه بی نظیری از نقاشی های قرن چهاردهم میلادی است. این موزه، مهم ترین موزه کلاس دنیای در منطقه موزه شهر فرانکفورت به شمار می رود. از جمله آثار برجسته ای که در این موزه نگهداری می شوند می توان به آثار هنرمندانی همانند رمبرندت، ورمیر و گویا و دیگر اساتید قرن های اخیر همانند مونه، دیگاس، بکمن و پیکاسو اشاره نمود. تورهای انگلیسی زبانی در این موزه برگزار می شوند که به گردشگران و مسافران این امکان را می دهند تا به خوبی از این موزه و آثار آن تماشا نمایند.

3- منطقه موزه

Museum District: Museumsufer

منطقه موزه شهر فرانکفورت آلمان، در جنوب و شمال سواحل رودخانه مین قرار گرفته است. این منطقه، دارای شانزده موزه برتر و جداگانه است که بسیاری از آن ها در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند. علاوه بر موزه هنر اشتادل که در مرکز این منطقه قرار گرفته است، از جمله بهترین موزه های این منطقه می توان موزه فرهنگ های دنیا را نام برد. این موزه، از جمله بهترین موزه های انسان شناسی در اروپا به شمار می رود. این موزه در سال 1904 میلادی تاسیس شده و شامل مجموعه ای بیش از 65 هزار اثر از قاره آسیا، آفریقا، شمال آمریکا و جنوب آن است. موزه مجسمه باستانی، یکی دیگر از موزه های مهم در این منطقه به شمار می رود. این موزه محل نگهداری مجموعه ای از مجسمه های آسیایی، مصری، یونانی و رومی است. علاوه بر این، در این موزه مجسمه هایی از دوره های قرون وسطایی، رنسانسی و باروک وجود دارند. یکی دیگر از موزه های قابل توجه در این منطقه، موزه معماری آلمان است که بیشتر روی طراحی و معماری تمرکز دارد.

4- برج اصلی

Maintower

برج اصلی شهر فرانکفورت، در مرکز منطقه اینرسیتی این شهر قرار گرفته است. این برج با ارتفاع دویست متری خود، از جمله جاذبه های گردشگری شهر فرانکفورت به شمار می رود که حتما باید از آن تماشا کنید. این برج در سال 1999 میلادی کامل شده است. این آسمان خراش دارای 56 طبقه است که یکی از بزرگترین آسمان خراش های آلمان به شمار می رود. دو پلتفرم برای تماشای منطقه ها شهر در بالای این برج قرار دارند که منظره ها و چشم اندازهای خیره نماینده ای را به مسافران و گردشگران ارائه می نمایند. از بالای این برج علاوه بر تماشای بخش قدیمی شهر، می توانید دیگر جاذبه های شهر فرانکفورت و بعلاوه رودخانه مین را مشاهده کرد.

5- باغ پالم

The Palm Garden

باغ پالم، بزرگترین باغ گیاه شناسی در کشور آلمان به شمار می رود و یکی از سه باغ در شهر فرانکفورت است. این باغ مساحتی حدود پنجاه و چهار هکتار را پوشش داده است. این باغ به هنگام افتتاح خود در سال 1871 میلادی، به سرعت در میان عموم جا افتاد و به یکی از مکان های مجذوب کننده شهر فرانکفورت تبدیل شد. این باغ ها شامل مکان های پیکنیک، زمین بازی بچه ها، قایق سواری و تورهای راهنما است. در نزدیکی این باغ، یوروپاتروم قرار گرفته است. این برج مخابراتی با ارتفاع 337 متری که به نام برج اروپا نیز شناخته می شود، از جمله مکان هایی است که باید حتما از آن تماشا کنید. در بالای این برج، یک مکان برای مشاهده منطقه ها اطراف و بعلاوه یک رستوران وجود دارد.

6- موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ

Senckenberg Natural History Museum

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ در باغ های سنکنبرگ قرار گرفته است. این موزه، یکی از مدرن ترین موزه های تاریخ طبیعی در اروپا به شمار می رود. این موزه دومین موزه بزرگ تاریخ طبیعی در آلمان به شمار می رود. این موزه علاوه بر آثاری مربوط به تنوع زیستی در سیاره زمین و بعلاوه رشد ارگانیسم ها، دارای بزرگترین مجموعه دایناسورها در اروپا است و همین، آن را به مکان بسیار محبوبی در میان خانواده ها تبدیل نموده است. این موزه بعلاوه دارای بزرگترین مجموعه پرندگان خشک شده در سرتاسر دنیا است. در این موزه، بخشی نیز به توسعه و رشد بشریت اختصاص داده شده است.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11768

به "جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری فرانکفورت آلمان ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید