سرورهای Babylons Fall حدود شش ماه پس از عرضه بازی خاموش می شوند

به گزارش هیو بلاگ، بازی بابیلونز فال (Babylons Fall) یکی از عناوین ناموفق این مدت بود. این بازی زمستان سال گذشته عرضه شد و نتوانست توجه منتقدان و گیمرها را جلب کند. بابیلونز فال در سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده بوده و به وسیله شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ساخته شده است.

سرورهای Babylons Fall حدود شش ماه پس از عرضه بازی خاموش می شوند

حال در وبسایت رسمی این بازی اعلام شده که سرورهای آن در تاریخ 9 اسفند (28 فوریه سال 2023) بسته خواهد شد. پس از این تاریخ بازی بابیلنوز فال به طور کامل از دسترس خارج خواهد شد. به علت اینکه بازی یک عنوان آنلاین است محتوای خاصی به صورت آفلاین نخواهد داشت. پس به طور کامل از بین خواهد رفت. پس از اعلام این خبر فروش بابیلونز فال به طور کلی متوقف شده و برنامه های عرضه محتوای اضافی برای این بازی نیز به طور کامل منحل شده است.

اسکوئر انیکس در بیانیه خود نوشت:

بابیلونز فال قرار بود یک عنوان سرویس آنلاین بزرگ و طولانی مدت باشد. با این حال این بازی نتوانست موفقیت چندانی کسب کند و مغلوب شد. به حدی که تنها یک ماه پس از عرضه تعداد بازیکنان آنلاین بابیلونز فال به کمتر از 10 نفر رسید. شرکت سازنده این مسائل را دید و قصد داشت تا آن را با به روزرسانی بزرگ خود حل نماید.

بحث اصلی اینجاست که عدم استقبال از این بازی به حدی بود که شرکت سازنده تصمیم گرفت به طور کلی توسعه آن را متوقف کند. بحث اصلی اینجاست که افراد زیادی 60 دلار برای این بازی هزینه کردند و دیگر نمی توانند بعد از کمتر از یک سال آن را تجربه نمایند.

بابیلونز فال عرضه بسیار بدی داشت. مسائل بازی بسیار زیاد بوده و از طرفی مراحل هم بسیار تکراری بودند. این موارد باعث شدند تا به طور کلی این بازی با شکست روبرو گردد. تنها نکته مثبت بسته شدن بابیلونز فال این است که شرکت سازنده تمرکز خود را روی یک عنوان ناامید نماینده نخواهد گذاشت. بلکه کوشش خواهد نمود تا بازی بعدی خود را بهتر از آن بسازد.

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12038

به "سرورهای Babylons Fall حدود شش ماه پس از عرضه بازی خاموش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرورهای Babylons Fall حدود شش ماه پس از عرضه بازی خاموش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید