زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

به گزارش هیو بلاگ، طبق تقویم آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی زمان انتخاب واحد دانشجویان سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه معین شد.

زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علامه طباطبایی تقویم آموزشی نیمسال دوم 99-1398 دانشجویان خود را منتشر کرد. طبق اطلاعیه این تقویم آموزشی ثبت نام از 5 بهمن ماه آغاز شده است و تا 8 بهمن ماه 98 ادامه دارد.

آغاز کلاس ها برای بازه زمانی نیم سال تحصیلی 98 - 99 دانشگاه علامه طباطبایی از 12 بهمن ماه 98 خواهد بود.

همچنین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی توجه داشته باشند که حذف و اضافه از 19 تا 23 بهمن 98 است. انتخاب واحد و حذف و اضافه مقطع کارشنلسی از ساعت 8 صبح الی 19 و مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از ساعت 10 صبح الی 19 خواهد بود. زمان بندی و انتخاب واحد دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز به توضیح زیر است.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه 9 بهمن ماه مصادف با تعطیلی شهادت حضرت زهرا ص و 22 بهمن ماه مصادف با تعطیلی جشن انقلاب اسلامی است؛ انتخاب واحد انجام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1674

به "زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید