رونمایی از 9دستاورد عمران شهری در جنوب غرب مرکز در آستانه بهار

به گزارش هیو بلاگ، با هدف تامین سرانه های مورد احتیاج شهروندان و بهبود زندگی آنها، از 9 دستاورد عمران شهری در جنوب غرب تهران در آستانه طلیعه بهار رونمایی می گردد.

رونمایی از 9دستاورد عمران شهری در جنوب غرب مرکز در آستانه بهار

خبرنگاران - مریم قاسمی: شهردار منطقه18 با بیان این نکته که سرعت اجرای اغلب این طرح ها و پروژه های عمران شهری از مدت ها قبل به کندی پیش رفته و برنامه ریزی دقیقی در دوره تازه مدیریت شهری برای تکمیل آنها اجرا شده، اضافه کرد:این پروژه ها شامل ادامه بلوار 45 متری بهار، زیر گذر سولیران، مجموعه سرپوشیده ورزشی شهدای زقر، تعداد 3 زمین چمن مصنوعی به همراه ساختمان سرای محله های شهید رجایی، سعید آباد و یافت آباد جنوبی ازجمله این دستاوردهای عمران شهری بوده که هم اکنون مراحل پایانی تکمیل آنها در حال سپری شدن است.

️ محمد جواد خسروی ادامه داد:بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، این تعداد پروژه عمران شهری در آستانه بهار طبیعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

️به گفته این مقام مسئول، بزرگراه 76 متری شهید بروجردی نیز به عنوان یکی دیگر از صلی ترین مطالبات شهروندان این بخش از مرکز بوده که مراحل تملک معارضین ملکی آن و پیشرفت فیزیکی این پروژه 2 و نیم کیلومتری راه و باندی به سرعت در حال اجرا است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13177

به "رونمایی از 9دستاورد عمران شهری در جنوب غرب مرکز در آستانه بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 9دستاورد عمران شهری در جنوب غرب مرکز در آستانه بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید