روز معجزه با طعم شیرین بستنی

به گزارش هیو بلاگ، Miracle Treat Day یا روز معجزه با همکاری شرکت زنجیره ای بستنی Dairy Queen مانند سال های گذشته در کوشش است که در روز یاری های نقدی و عواید فروش بستنی را صرف بچه هایی کند که بیمار هستند و برای درمان با مسائل اقتصادی روبرو اند. مجموعه ای که با این هدف فعالیت می نماید یک سازمان غیرانتفاعی است که از سال 1984 همکاری خود را با Dairy Queen شروع نموده و از سال 2006 با عنوان Miracle Treat Day یا به صورت رسمی فعالیت می نماید. این اقدام انسان محبت آمیز چند نوبت در سال در سراسر کانادا برگزار می گردد که تا به امروز نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است.

روز معجزه با طعم شیرین بستنی

Dairy Queen یا DQ هر سال میلیون ها دلار به بیمارستان های بچه ها محلی در سراسر ایالات متحده و کانادا یاری می نماید و مشارکت های مردمی در روز معجزه مستقیماً به بیمارستان منتقل می گردد تا برای خرید داروی بچه ها، لوازم پزشکی، سیستم های پیشرفتۀ درمانی، تجهیزات بیمارستانی و … صرف گردد؛ برای مثال، مشارکت های DQ به بیمارستان بچه ها هرلی باعث شد که پخش نماینده های DVD و فیلم ها را برای اتاق بچه ها خریداری نمایند، بعلاوه به خرید یک دستگاه چندحسی با نام Vecta یاری کرد که به بچه ها اجازه می دهد در هنگام درمان، آرام و آسوده باشند. Vecta دستگاهی با قابلیت موسیقی، برج حباب، نورهای رنگی و … است که بچه ها می توانند در لحظات استرس زا از آن ها استفاده نمایند.

به نقل از سایت https://www.dairyqueen.com/en-us/all-star-summer/: الیوت قهرمان کوچکی است که به لطف یاری های مردمی به بیمارستان CMN® در روز معجزه، در بیمارستان بچه ها لس آنجلس عمل پیوند قلب انجام داده است و پس از بهبودیِ کامل، به زندگی لبخند می زند و بیس بال بازی می نماید.

شما نیز می توانید در روز پنج شنبه یازدهم آگوست یعنی روز معجزه با خرید بستنی ازDairy Queen، سلامتی و امید را برای بچه ها به ارمغان بیاورید و برای شناسایی بیمارستان منطقۀ خود و چگونگی یاری به آن نیز می توانید به این سایت childrensmiraclenetwork.ca مراجعه کنید.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11747

به "روز معجزه با طعم شیرین بستنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز معجزه با طعم شیرین بستنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید