روحانی: وضعیت نفرات حاضر در رقابت های انتخابی اصلاً خوب نیست

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: مربی تیم امید کاراته گفت: شرایط نفراتی که در انتخابی حضور داشتند، اصلاً خوب نیست، اما امیدوارم بتوانیم پیش از پیکارهای قهرمانی جهان به آمادگی مطلوب برسیم و در اندونزی حضور خوبی داشته باشیم.

روحانی: وضعیت نفرات حاضر در رقابت های انتخابی اصلاً خوب نیست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حسین روحانی در حاشیه برگزاری رقابت های انتخابی تیم امید کاراته در جمع خبرنگاران گفت: توقع داشتیم شرکت کنندگان شرایط بهتری داشته باشند، اما متأسفانه اصلاً وضعیت خوب نیست و جای کار در این تیم بسیار زیاد است. امیدوارم بتوانیم تا آبان ماه که مسابقات جهانی به میزبانی اندونزی برگزار می شود نفرات را به شرایط آرمانی برسانیم و حضور موفقی در این مسابقات داشته باشیم.

وی ادامه داد: در دوره قبلی رقابت های جهانی که به میزبانی اسپانیا برگزار شد تیم امید هیچ مدالی نگرفت، اما با این وجود برای رقابت های جهانی اندونزی ناامید نیستیم و با ناامیدی مسابقات را دنبال نخواهیم کرد.

مربی تیم امید کاراته مطرح نمود: نفرات این تیم در آینده می خواهند جایگزینی برای ملی پوشان تیم بزرگسالان باشند به همین دلیل نباید این تیم را رها کرد. همانطور که اشاره شد این نفرات جای کار زیادی دارند و بهتر است تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بهترین نتیجه را در آینده بگیریم.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 265

به "روحانی: وضعیت نفرات حاضر در رقابت های انتخابی اصلاً خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: وضعیت نفرات حاضر در رقابت های انتخابی اصلاً خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید