رستوران راستگو مشهد ، رستوران vip و لاکچری

به گزارش هیو بلاگ، رستوران راستگو مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با رستوران راستگو مشهد ، رستوران لاکچری در وکیل آباد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران راستگو مشهد ، رستوران vip و لاکچری

رستوران راستگو (Rastgoo Restaurant) از برترین رستوران های بلوار وکیل آباد و برترین رستوران های مشهد از نظر مردم می باشد که در سال 1346 شمسی به وسیله فردی به نام آقای راستگو تاسیس شد و امروزه با نیم قرن تجربه در محیطی لاکچری از مراجعین پذیرایی می نماید، غذای اصلی رستوران راستگو شامل شیشلیک و چلوکباب برگ می باشد که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد، اینجا مناسب مهمانی های کوچک و جشن تولد بوده و نسبتا در زمره رستوران های گران مشهد قرار می گیرد.

رستوران VIP راستگو، یک رستوران لوکس و مجلل، واقع در شهر مشهد است که با محیطی بسیار زیبا، لاکچری و در خور شأن شما عزیزان می تواند لذت صرف غذای سالم و اصیل ایرانی را برای شما فراهم سازد. این رستوران با بیش از نیم قرن تجربه همیشه افتخار این را دارد که در محیطی زیبا با طراحی مدرن و با تکیه بر مهارت های خود و مهمانداران آموزش دیده خود، میزبان محافل محبت آمیز و کاری، جشن ها و مراسم های شما عزیزان باشد.

آقای رضا راستگو با راستگویی در گفتار و صداقت در رفتار و بعلاوه کیفیت مثال زدنی در پخت کباب های خود توانست در مدت زمان کمی بین مردم شناخته گردد و هواداران زیاد و دو آتیشه ای هم پیدا کند. او بعد از چند سال یکی از مشهورترین و بزرگ ترین رستوران های ایران را با نام راستگو افتتاح کرد و از آن موقع تا به حال در رستوران VIP راستگو با بالاترین امکانات رفاهی پذیرای مهمانانش است.

در رستوران راستگو استفاده از مواد اولیه تازه، با کیفیت و سالم محلی برای تهیه و طبخ تمامی غذاها که حافظ اصالت و ماندگار ماندن نام راستگو و بعلاوه نوآوری و جلب رضایت شما مهمانان گرامی از جمله اهداف اصلی رستوران راستگو می باشد.آوازه طعم و کیفیت غذاهای رستوران از مرزهای مشهد هم فراتر رفته و بیشتر کسانی که به این شهر سفر می نمایند سعی می نمایند حداقل یک وعده غذایی را در آنجا صرف نمایند.

دسترسی

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد بین وکیل آباد 23 و 25

تماس: 09158900041

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 14622

به "رستوران راستگو مشهد ، رستوران vip و لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران راستگو مشهد ، رستوران vip و لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید