خبرنگاران پارک ها و بوستان های بروجرد تعطیل شد

به گزارش هیو بلاگ، بروجرد ـ خبرنگاران ـ رییس سازمان فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: تمام پارک ها و بوستان های این شهر در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خبرنگاران پارک ها و بوستان های بروجرد تعطیل شد

شهرام تقوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به فرایند افزایشی مبتلایان به بیماری کرونا و بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا در بروجرد، تا اطلاع ثانوی تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاهی شامل پارکها، باغ ها، تپه شهدا، فدک با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، تعطیل و بسته است.

وی اعلام کرد: به همین دلیل و به منظور عدم تجمع افراد و خانواده ها خصوصاً در ساعات شب، روشنایی پارکها نیز قطع و سایر امکانات رفاهی همچون آبخوری ها، سرویس های بهداشتی و غیره از مدار خارج می گردد.

وی گفت: ضمن عذر خواهی از کلیه مردم بروجرد برای جلوگیری و از عدم ورود به این مکانها، این اقدامات پیشگیرانه صرفاً به منظور حفظ سلامت و تندرستی شهفرایندان می باشد.

تقوی افزود: از همه شهفرایندان درخواست می گردد از عادی شدن این شرایط از مراجعه و حضور در این اماکن جدا خودداری نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3868

به "خبرنگاران پارک ها و بوستان های بروجرد تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پارک ها و بوستان های بروجرد تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید