خبرنگاران فرماندار: به ایذه سفر نکنید

به گزارش هیو بلاگ، اهواز-خبرنگاران- فرماندار ایذه با اشاره به تعطیلی های عید فطر گفت: با توجه به شیوع کرونا محدودیت هایی به وجود آورده ایم به همین دلیل مهیای پذیرایی از میهمانان نیستیم.

خبرنگاران فرماندار: به ایذه سفر نکنید

حسین لامی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه عید فطر و تعطیلات پیش رو ، باید با ماندن در خانه، از شیوع بیش از پیش کرونا در خوزستان پیشگیری کرد.

وی با درخواست از مردم خوزستان برای خودداری از سفر به شهرستان ایذه اضافه نمود: با هماهنگی های انجام شده با بخشداران، مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری و تفریحی ایذه تا اطلاع بعدی مسدود خواهد شد.

فرماندار ایذه ادامه داد: از مردم ایذه نیز می خواهیم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از رفتن به میهمانی و دید و بازدید پرهیز نمایند زیرا خطر ابتلا به کرونا بسیار بالاست.

لامی زاده با تشکر از کسانی که نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت می نمایند افزود: شرایط خوزستان از حیث ویروس کرونا مساعد نیست و مردم مهمترین نقش را در پیشگیری از ابتلای خود به این ویروس بر عهده دارند.

وی با هشدار نسبت به احتمال قرمز شدن شرایط ایذه بیان نمود: اکنون که با همکاری مردم، شرایط کرونا در ایذه نسبتا پایدار شده است، خاضعانه از همه درخواست می کنیم که با رعایت نکات ایمنی به قطع زنجیره انتقال کرونا یاری نمایند.

موارد مثبت از بیماری کووید 19 یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت های مالی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر98) در شهر ووهان چین گزارش شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3723

به "خبرنگاران فرماندار: به ایذه سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: به ایذه سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید