خبرنگاران ترامپ: پلوسی و شومر خواهان توافق با من هستند

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پس از بن بست در مذاکرات دولت و کنگره درباره بسته جدید محرک اقتصادی، اظهار داشت که رهبران دموکرات ها خواهان دیدار با وی و توافق در این باره هستند.

خبرنگاران ترامپ: پلوسی و شومر خواهان توافق با من هستند

به گزارش خبرنگاران، ترامپ دوشنبه شب در توئیتی نوشت: [نانسی] پلوسی [رییس دموکرات مجلس نمایندگان] و [چاک] شومر [رهبر اقلیت دموکرات سنا] خواستار دیدار و توافق هستند.

وی اضافه نمود: در چهار هفته گذشته آنها کجا بودند وقتی تندرو شده بودند و خواستار کمک مالی فقط برای شهرها و ایالت های بشدت ورشکسته تحت اداره دموکرات ها بودند؟ آنها شماره تلفن من را دارند.

پس از به بن بست رسیدن مذاکرات درباره بسته جدید محرک مالی در آمریکا، ترامپ روز شنبه با امضای چهار فرمان اجرایی، با اختصاص 400 دلار بیشتر برای مزایای بیکاری در هفته موافقت کرد.

دیگر دستورات اجرایی او شامل تعلیق مالیات دستمزد آمریکایی هایی است که در سال کمتر از 100 هزار دلار درآمد دارند. انتظار می رود این اقدامات در دادگاه از سوی دموکرات ها به چالش کشیده شود.

بر اساس گزارش روز جمعه موسسه آسپن، نزدیک به 40 میلیون آمریکایی تا خاتمه سال با خطر اخراج روبفرایند و در حالی که اقتصاد آمریکا در ژوئیه (تیر) با افزایش آمار مشاغل جدید روبرو بود، در مقایسه با ماه ژوئن (خرداد) این فرایند کاهش داشته است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و ناکارآمدی دولت ترامپ در مهار این بیماری مرگبار تا کنون بیش از پنج میلیون نفر در این کشور مبتلا به ویروس کرونا شده و 165 هزار و 74 نفر جان خود را از دست داده اند.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، کارشناسان هشدار داده اند که اقدامات دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کافی نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4791

به "خبرنگاران ترامپ: پلوسی و شومر خواهان توافق با من هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: پلوسی و شومر خواهان توافق با من هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید