حمایت وزیر خارجه پیشین آمریکا از بایدن

به گزارش هیو بلاگ، وزیر خارجه پیشین آمریکا رسماً از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرده است.

حمایت وزیر خارجه پیشین آمریکا از بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کالین پاول وزیر خارجه پیشین آمریکا روز سه شنبه در مجمع ملی حزب دموکرات رسما از جو بایدن حمایت کرد.

حمایت پاول از بایدن در حالی است که مقام های ارشد حزب دموکرات به شدت از ترامپ به خاطر سیاست خارجی و امنیت ملی انتقاد نموده اند.

پاول که در دولت جورج دبلیو بوش (جمهوریخواه) خدمت نموده است و از سه نامزد قبلی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نیز حمایت نموده است، در اظهاراتی گفت: بایدن می تواند جایگاه آمریکا در عرصه جهانی را احیا نموده و روابط ما با متحدان مان را بهبود بخشد، روابطی که در دوره ریاست جمهوری ترامپ به شدت آسیب دیده است.

وی اضافه کرد: من از جو بایدن حمایت می کنم زیرا او رهبری آمریکا در عرصه جهانی و اقتدار اخلاقی ما را احیا خواهد کرد. او رئیس جمهوری خواهد بود که می داند آمریکا قوی ترین کشورها است. او جایگاه آمریکا در رهبری جهان را احیا خواهد کرد و اتحاد ما با شرکای بزرگ و مهم را احیا می کند، شرکا و متحدانی که به آنها برای مقابله با تهدیدات و خطرات علیه کشورمان نیاز داریم، از تغییرات اقلیمی گرفته تا اشاعه تسلیحات هسته ای.

پاول گفت: بایدن از ارتش آمریکا دفاع و حمایت خواهد کرد. کشور ما به فرمانده مقتدری نیاز دارد که برای نظامیان ارتش به اندازه اعضای خانواده اش اهمیت بدهد. نیازی به آموزش دادن این موارد به بایدن نیست. او تجربیات مشترک زیادی با میلیون ها خانواده نظامی و ارتشی دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4911

به "حمایت وزیر خارجه پیشین آمریکا از بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت وزیر خارجه پیشین آمریکا از بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید