حسینی: می توانستیم فولاد را ببریم اگر آن گل بچه گانه را نمی خوردیم، یک امتیاز کمترین حق مان بود

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که تیمش در مصاف با فولاد خوزستان یک گل بچه گانه به حریف تقدیم نموده است.

حسینی: می توانستیم فولاد را ببریم اگر آن گل بچه گانه را نمی خوردیم، یک امتیاز کمترین حق مان بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، سید مجتبی حسینی پس از تساوی یک - یک پیکان مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما یک بازی تاکتیکی خیلی خوب انجام داد و کمترین موقعیت را به تیم خوب فولاد دادیم. خلق موقعیت های خوبی داشتیم، اما متأسفانه باز هم در وقت های تلف شده نیمه اول، یک گل بچه گانه به تیم حریف هدیه دادیم.

وی ادامه داد: می دانستم در نیمه دوم طبق برنامه ریزی تیم مان و با تغییراتی که ایجاد می کنیم، به تیم خوب فولاد فشار می آوریم. خوشبختانه تغییرات مثمرثمر بود و این یک امتیاز کمترین حق بچه های ما در این زمین بود. می توانستیم برنده این بازی باشیم، اگر آن گل بچه گانه را نمی خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه مخاطبان به تیم های کم هواداری مانند پیکان کمتر توجه می نمایند، اما این تیم خیلی عملکرد خوبی مقابل فولاد داشت و بازیکنانش هم با وجود شناخته نبودن عملکرد فنی خوبی دارند، گفت: تیم ما جوان است و توانستیم ابتدای فصل نفرات خوبی را از لیگ دسته اول و دوم و امید تیم های دیگر جذب کنیم. تیم خوبی داریم، فوتبال خوبی بازی می کنیم و بازیکنان ما در زمین هدفمند بازی می نمایند، اما همین جوانی باعث می گردد گل های بدی بخوریم. اگر تیم ما این گل های بچه گانه را نخورد، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

حسینی درباره اینکه با این وجود همواره می توان به بازیکنان جوانی که در لیگ هایی پایین تر حضور دارند اعتماد کرد و این مربی به آنها اعتماد دارد، گفت: صد درصد ما اینجا هستیم و وظیفه داریم دست بچه هایی را که استعداد دارند، بگیریم. تیم خودمان آموزشگاه خوبی دارد و سرمایه گذاری خوبی می نماید، درست مثل فولاد که دارای آموزشگاه است. وظیفه ماست دست کسانی را که استعداد دارند، بگیریم تا آنها رشد نمایند و در نهایت به فوتبال ملی مان یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10512

به "حسینی: می توانستیم فولاد را ببریم اگر آن گل بچه گانه را نمی خوردیم، یک امتیاز کمترین حق مان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: می توانستیم فولاد را ببریم اگر آن گل بچه گانه را نمی خوردیم، یک امتیاز کمترین حق مان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید