استقلال سردرگم بود، ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید

به گزارش هیو بلاگ، غلامرضا فتح آبادی در تبادل نظر با خبرنگاران و در خصوص شکست دو بر یک استقلال برابر فولاد از هفته دوم لیگ برتر گفت: آبی پوشان پس از بُرد در هفته اول برابر تیم فولاد در اهواز یک شکست بد را متحمل شدند. آنها بازی بدی ارائه دادند و نتوانستند در برابر فولاد بازی روان و قابل قبولی انجام دهند.

استقلال سردرگم بود، ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید

این کارشناس فوتبال ادامه داد: استقلال سردرگم و بلاتکلیف بود و در طول 90 دقیقه کاملاً بی برنامگی آنها در زمین تعیین بود و اینکه گل اول را هم زدند اما نتوانستند حتی به یک تساوی دست پیدا نمایند و سه امتیاز را از دست دادند.

وی در خصوص نقدها زیادی که بعد از شکست از محمود فکری شد، گفت: باید بپذیریم چون در تمرینات این تیم نیستیم و شرایط بازیکنان را نمی دانیم نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم. فکری دست به ترکیب برنده نزد و فکر می کرد با همان نفراتی که در هفته اول بازی نموده، می تواند برابر فولاد هم به پیروزی برسد اما کاملاً تعیین بود که فولاد استقلال را به خوبی بررسی نموده و شناخت خوبی از تک تک بازیکنان استقلال دارد و دیدیم که در طول 90 دقیقه این تیم فولاد بود که بیشتر حاکم توپ و میدان بود.

فتح آبادی در خصوص وظایف یک سرپرست و نقدهای که این روزها از پرویز مظلومی می گردد، گفت: مظلومی یکی از مربیان خوب فوتبال کشور ماست اما تجربه سرپرستی ندارد. او هم در دقایق سرانجامی اسیر جو بازی شده بود و بعد از اینکه دانشگر مصدوم شد او باید تیم را جمع و جور می کرد اما متأسفانه آنقدر محو بازی بود که وظایف اصلی خودش را فراموش نموده بود. سرپرست باید به تمام اتفاقات پیرامون تیم و نیمکت احاطه داشته باشد و اصلاً توجهی به بازی نکند، زیرا مسائل مربوط به داخل زمین به کادر فنی ارتباط دارد.

فتح آبادی در سرانجام و در خصوص ملاقات روز چهارشنبه استقلال برابر ماشین سازی گفت: فکری باید بازی برابر فولاد را فراموش نموده و به فکر پیروزی برابر ماشین سازی باشد. ماشین سازان تبریزی یک تیم جوان و باانگیزه هستند. آنها به تهران می آیند تا شگفتی ساز شوند. فکری هم باید تیمش را از لحاظ روحی و روانی آماده این ملاقات نموده و با چند تغییر خوب، آماده ترین بازیکنان را روانه زمین کند تا بتواند با کسب سه امتیاز این ملاقات از کورس بالانشینان عقب نماند.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6282

به "استقلال سردرگم بود، ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سردرگم بود، ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید