ثبت نام بیش از 400 تیم در نبرد هوش مصنوعی شریف

به گزارش هیو بلاگ، دبیر دوازدهمین نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که ثبت نام از 14 بهمن شروع شده و همچنان ادامه دارد، گفت: تا این لحظه 438 تیم تشکیل شده است. شرکت کنندگان در تیم های سه نفره با زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس و گو برای بازی هایی که طراحی شده کد ارائه می دهند.

ثبت نام بیش از 400 تیم در نبرد هوش مصنوعی شریف

امیرحسین پویا در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که این دوازدهمین سالی است که این رویداد برگزار می گردد گفت: شرکت نمایندگان در تیم های سه نفره با زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس و گو برای بازی هایی که طراحی شده کد ارائه می دهند که قرار است آن کد، هوش مصنوعی بازی باشد. این کدها با هم رقابت می نمایند. کد برنده امتیاز بیشتری می گیرد و به مراحل بالاتر صعود می نماید.

پویا با اشاره به این که ثبت نام در این رقابت ها از 14 بهمن شروع شده و همچنان ادامه دارد گفت: تا این لحظه 438 تیم تشکیل شده است. سال گذشته 900 تیم در این رقابت ها شرکت کردند. بیشتر بازی ها به صورت آنلاین برگزار می گردد. زیرساخت ها را دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر شریف طراحی نموده اند. این زیرساخت ها ، بازی را اجرا می نماید سپس به کدها امتیاز می دهد و در نهایت برنده را معین می نماید. اغلب فعالیت های مرتبط با این رویداد را دانشجویان دانشکده انجام داده اند و این رویداد کاملا دانشجویی است.

وی اضافه کرد: سال گذشته از 20 دانشگاه شرکت نماینده داشتیم و سال جاری هم از دانشگاه هایی همچون دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و صنعتی اصفهان تیم هایی در این رویداد شرکت نموده اند.

پویا درباره جوایز این رقابت ها گفت: ارزش کل جوایز 30 میلیون تومان است که ده میلیون تومان به تیم اول، هفت میلیون به تیم دوم و سه میلیون تومان به تیم سوم تعلق می گیرد. در مجموع ده میلیون تومان نیز به بقیه تیم ها اهدا می گردد.

دبیر رویداد نبرد هوش مصنوعی شریف در انتها اظهار داشت: تا 14 اسفند ماه فاز غیرحضوری انتها می یابد و 22 و 23 اسفند ماه مرحله حضوری برگزار می گردد. مسابقات مشابهی هم در کشورهای مختلف برگزار می گردد که می توان به Open AI که گوگل برگزار می نماید، Battlecode که از سوی دانشگاه MIT برگزار می گردد و همچنین Russian AI Cup اشاره نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2006

به "ثبت نام بیش از 400 تیم در نبرد هوش مصنوعی شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 400 تیم در نبرد هوش مصنوعی شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید