تهیه کلیپ های 3زبانه برای ترغیب مردم زنجان به ماندن در خانه

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اطلاع داد: اداره کل استان اقدام به تهیه کلیپ های یک دقیقه ای به سه زبان برای ترغیب مردم به ماندن در خانه نموده است.

تهیه کلیپ های 3زبانه برای ترغیب مردم زنجان به ماندن در خانه

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند ظهر امروز 24 اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به لزوم فرهنگ سازی برای ترغیب مردم به ماندن در خانه، این اداره کل کلیپ هایی به سه زبان تهیه نموده است.

او ادامه داد: بنای های منحصربه فرد رختشوی خانه و پایگاه جهانی گنبد سلطانیه ازجمله اماکنی است که در آن از مردم خواسته شده به منظور قطع چرخه ویروس کرونا، نوروز سال جاری در خانه بمانند تا بهترین عیدی را با این کار به کارکنان سلامت هدیه نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان با عنوان میزبان مهربان شناخته می شود، اضافه نمود: آنچه مسلم است عمر این بیماری کوتاه است و بعدازآن دوباره رونق به صنعت گردشگری بازمی شود چراکه همواره سفر و دیدن تمدن های کهن، جاذبه های منحصربه فرد تاریخی، طبیعت گردی و تجربه های هیجان انگیز برای انسان از جذابیت بالایی برخوردار است. زنجان نیز پس از کنترل بیماری کووید 19 در کشور مانند قبل میزبان گردشگران خواهد بود.

این کلیپ ها به سه زبان فارسی، ترکی و انگلیسی تهیه شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1748

به "تهیه کلیپ های 3زبانه برای ترغیب مردم زنجان به ماندن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کلیپ های 3زبانه برای ترغیب مردم زنجان به ماندن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید