کوشش وزارت نفت برای تامین سوخت زمستانی بخش خانگی

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - به گفته وزیر نفت با به کارگیری تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو کوشش می گردد که سوخت زمستانی در بخش خانگی تأمین گردد.

کوشش وزارت نفت برای تامین سوخت زمستانی بخش خانگی

جواد اوجی، وزیر نفت در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 16 آبان ماه) با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز گزارشی از وضع فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد که خوشبختانه در همه این بخش ها در مقایسه با پارسال رشد و توفیق خوبی داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه گذاری های مورد احتیاج صنایع نفت و گاز به ویژه صنعت گاز کشور برای هشت سال آینده به منظور افزایش فراوری، حفظ و نگهداشت آن گزارشی ارائه شد، اضافه کرد: نمایندگان پرسش هایی در زمینه تأمین قیر مورد احتیاج آسفالت جاده ها و راه های روستایی مطرح کردند که با توجه به نشست های هفته گذشته با آقای نیکزاد، نایب رئیس مجلس و دیگر دستگاه ها توفیق های خوبی حاصل شده است.

وزیر نفت در مصاحبه ای که با خانه ملت داشته، اعلام کرد: وزارت نفت با معین کردن قیمت VB (وکیوم باتوم) همه حواله ها را میان متقاضیان قیر توزیع نموده و این وزارتخانه به وظیفه خود در لایحه بودجه سال 1400 عمل نموده است.

اوجی در پاسخ به پرسشی درباره اقدام های وزارت نفت در زمینه جلوگیری از قطعی برق و گاز در زمستان، گفت: وزارت نفت با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه ها، خطوط انتقال، ایستگاه های تقویت فشار و تأمین سوخت مایع نیروگاه ها و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو همه کوشش خود را می نماید سوخت زمستانی در بخش خانگی تأمین گردد تا با چالش گاز روبه رو نشویم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9835

به "کوشش وزارت نفت برای تامین سوخت زمستانی بخش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش وزارت نفت برای تامین سوخت زمستانی بخش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید