بوشهر؛ مناسب برای برپایی اردوهای ورزشی کشور است

به گزارش هیو بلاگ، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با توجه به مشکلاتی که تیم های ورزشی برای اعزام به سفرهای خارجی دارند، استان بوشهر به لحاظ شرایط جغرافیایی و آب وهوای مطلوب در فصل های پاییز و زمستان، مکانی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینهٔ ایجاد کمپ های اردوهای باشگاهی و ملی است.

بوشهر؛ مناسب برای برپایی اردوهای ورزشی کشور است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان گناوه گفت: این استان مزیت های نسبی در ورزش ازجمله فوتبال ساحلی و قایقرانی دارد که شهرستان گناوه دارای توانی بالقوه در این عرصه است.

امیرحسین محتشم اضافه نمود: یکی از سیاست های هیات فوتبال استفاده و به کارگیری نیروهای جوان در بخش های مختلف باهدف توسعه فوتبال است.

وی گفت: با توجه به قابلیت های فراوان در عرصه نیروی انسانی حوزه مدیریت ورزش فوتبال در استان بوشهر، سعی داریم با شناسایی این افراد، زمینه بروز خلاقیت های آنان را برای یاری به فوتبال این استان مهیا سازیم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اظهار کرد: استفاده از توان و مشاوره پیشکسوتان این عرصه به عنوان یک شاخص مهم مورد توجه است.

وی به مزیت های فراوان شهرستان گناوه در عرصه فوتبال اشاره نمود و گفت: گناوه به رغم قابلیت های موجود هنوز به صندلی واقعی در این رشته نرسیده و می تواند در این زمینه عرض اندام کند.

محتشم اضافه نمود: وجود علاقه مندان فراوان و تیم های ورزشی ریشه ای، وجود تجار و بازرگانان و استفاده ازنظر و پیشنهادهای نسل جوان و پیش کسوت در این شهرستان می تواند به توسعه این ورزش در سطح شهرستان یاری و حتی یک تیم لیگ فزونی در کشور داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: رشته فوتبال از رشته های پرهیجان و لذت بخش است که در دنیا محبوبیت خاصی دارد.

رحمان عمادی اضافه نمود: شرکت ها و اسپانسرهایی که جذب این رشته می شوند به خاطر سودآوری بالایی است که دارند و توانسته اند مسائل و چالش های تیم های زیادی را در سطح دنیا و کشور رفع نمایند.

وی گفت: با توجه به این که فوتبال در این شهرستان قدمت زیاد دارد هنوز به صندلی موردنظر دست نیافته که دراین ارتباط مسائل اقتصادی و نبود حامی اقتصادی اثرگذار بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه با تقدیر از زحمات چندین ساله سکان دار سابق هیات فوتبال این شهرستان بیان نمود: مسئول جدید هیات فوتبال شهرستان از افراد تحصیل نموده و جوان است که امیدواریم با همکاری و مشارکت ورزشکاران این رشته به ویژه پیشکسوتان گام هایی مهم در ارتقای صندلی فوتبال منطقه برداشته گردد.

در این آیین از زحمات چندین ساله منوچهر امیری رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان گناوه تقدیر و صادق عبدالهی به عنوان رئیس جدید منصوب و معرفی گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1506

به "بوشهر؛ مناسب برای برپایی اردوهای ورزشی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر؛ مناسب برای برپایی اردوهای ورزشی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید