نامجومطلق: لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از نایب قهرمانی لیگ بود، فینال جام حذفی را زودتر برگزار نمایند

به گزارش هیو بلاگ، مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نایب قهرمانی لیگ را به دست آوردیم، اما لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از این بود.

نامجومطلق: لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از نایب قهرمانی لیگ بود، فینال جام حذفی را زودتر برگزار نمایند

به گزارش خبرنگاران، مجید نامجومطلق پس از رجحان 4 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل شاهین شهردای بوشهر در هفته سی ام و خاتمهی لیگ برتر فوتبال، گفت: قبل از هر چیزی برد مقابل شاهین بوشهر را به طرفداران استقلال تبریک می گویم. نایب قهرمانی لیگ را به دست آوردیم، اما لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از این بود.

وی اضافه نمود: با دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، تمرکزمان را برای جام حذفی می گذاریم. مقابل تیم شاهین که متأسفانه از قبل به لیگ دسته اول سقوط نموده بود، پیش بینی نموده بودیم که بازی سختی داریم، چون می دانستیم استرس ندارند و فوتبال خودشان را بازی می نمایند. با توجه به اینکه حداقل به یک امتیاز احتیاج داشتیم تا سهمیه مان را قطعی کنیم، به بازیکنان هشدار داده بودیم که بازی سختی مقابل شاهین داریم. همان طور که دیدید در نیمه اول بازیکنان ما فوتبال خوبی را که انتظار داشتیم، به نمایش نگذاشتند.

مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، موقعیت های بی شماری به دست آوردیم که متأسفانه خیلی از آنها را از دست دادیم. بچه ها در نیمه دوم خوب کوشش کردند. در اواخر بازی، به یکسری بازیکن جوان میدان دادیم و یکسری را نگه داشتیم که به آنها فشار نیاید، چون بازی حساسی در جام حذفی داریم. از این به بعد تمرکز کامل مان روی جام حذفی خواهد بود، اما مسئله ای که وجود دارد بازی های لیگ قهرمانان آسیا از 24 شهریور شروع می شوند و نمایندگان ایرانی باید از بیستم این ماه در قطر حضور پیدا نمایند.

نامجومطلق یادآور شد: ما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس بازی داریم و پیش بینی می کردیم که هشتم یا نهم شهریور فینال جام حذفی را تمام نمایند که گفتند سیزدهم شهریور فینال جام حذفی را برگزار می نمایند. این فاصله برای اینکه تیم های ایرانی به آسیا بروند، فاصله کمی است، چون نقل وانتقالاتی صورت نمی گیرد و بدون استراحت نیز باید وارد بازی های آسیایی شویم، حالا هر تیمی که به فینال برسد، این شرایط را دارد.

وی با انتقاد از برگزاری فینال جام حذفی در تاریخ سیزدهم شهریور ماه توضیح داد: برنامه ریزی فدراسیون باید بهتر انجام می شد تا تیم های ایرانی با قدرت در آسیا شرکت نمایند. تیم ها باید بیستم شهریور ماه به قطر اعزام شوند و زمانی برای استراحت بعد از یک فصل فرسایشی ندارند. بازیکنان از نظر روحی و روانی خسته هستند و احتیاج است که استراحت داشته باشند. با برنامه ای که داده اند، تیمی که به فینال برسد، یک روز هم نمی تواند به بازیکنانش استراحت بدهد. امیدوارم فدراسیون هماهنگی داشته باشد تا فینال را حداقل یک روز جلوتر بیاندازند تا تیم های ایرانی تدارک خوبی برای آسیا ببینند. تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت می نمایند و ما نیز باید با تدارکات خوبی وارد مسابقات شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه با اشاره به سقوط شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول گفت: ابراز تأسف می کنم که تیم خوب شاهین به لیگ دسته اول سقوط کرد، تیمی که طرفداران پرشور و مردم خونگرمی دارد. از این مسئله خیلی ناراحتم و امیدوارم سال دیگر این تیم مردمی را در لیگ برتر ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4936

به "نامجومطلق: لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از نایب قهرمانی لیگ بود، فینال جام حذفی را زودتر برگزار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: لیاقت بازیکنان استقلال بالاتر از نایب قهرمانی لیگ بود، فینال جام حذفی را زودتر برگزار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید