عظیم ترین زندان انگلیس آماده بهره برداری شد

به گزارش هیو بلاگ، ساخت عظیم ترین زندان انگلیس که ظرفیت زندانی کردن هزار و 680 نفر را داراست، در چهار طبقه و با الگوی زندان های آمریکایی در مراحل پایانی است.

عظیم ترین زندان انگلیس آماده بهره برداری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، زندان در حال ساخت انگلیس با 253 میلیون پوند هزینه در منطقه ولینگبورو (Wellingborough)، مراحل پایانی ساخت را طی می نماید و به گفته دست اندرکاران ساخت این زندان از سال آینده آماده بهره برداری است.

روزنامه دیلی میرور تصاویری از مجتمع های این زندان که به صورت علامت ضربدر (x) ساخته شده اند، منتشر نموده است که نشان می دهد پنجره های این زندان جدید التأسیس، حفاظ فلزی ندارد و سلول های عمومی، کوچک تر شده اند تا از طول راهرو ها و در نتیجه، راه رفتن طولانی مدت زندان بانبان، کاسته گردد.

این روزنامه نوشت زندان های فعلی انگلیس، با معماری دوران وکیتوریا، به صورت حرف انگلیسی کی (K) ساخته شده اند و در نتیجه، تماس مستقیم زندان بانان با زندانیان، به سرعت برقرار نمی گردد.

روزنامه دیلی میرور نوشت زندان های انگلیس به علت شلوغی بیش از حد و کثیفی، مدت هاست مورد انتقاد واقع شده است. زندان جدید انگلیس به جای زندان قدیمی در همان محل در منطقه ولینگبورو ساخته می گردد که 650 زندانی را در خود جای می داد و در سال 2012 میلادی بسته شده بود. در زندان جدید انگلیس که در طبقه زندانی های گروه 3 قرار خواهد گرفت، قرار نیست زندانیان بسیار خطرناک، نگهداری شوند.

زندان جدید انگلیس چهار زمین فوتبال دارد و امکان ورزش و باغبانی زندانیان در زمین های اطراف زندان تعبیه می گردد. به نوشته دیلی میرور، همچنین در میان هفت مجتمع این زندان، مرکزی به منظور آموزش، فعالیت های اجتماعی و تفریح زندانیان تعیین شده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده که مربوط به سال 2018 است در آن سال حدود 93 هزار نفر در زندان های انگلیس زندانی بودند و تا این زمان سالانه حدود هزارنفر بر شمار زندانیان در این کشور افزوده شده است.

پلیس انگلیس تیر ماه سال جاری در گزارشی اظهار داشت در 12 ماه گذشته پنج میلیون و 800 هزار جرم را در این کشور به ثبت رسانده است.

نهاد های مدنی می گویند تنها بخشی از جرایم به ادارات پلیس گزارش و ثبت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5479

به "عظیم ترین زندان انگلیس آماده بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم ترین زندان انگلیس آماده بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید