برگزاری 11 رویداد و کارگاه آموزشی مهارت های کارآفرینی در مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری 6 رویداد و 5 کارگاه آموزشی مهارت های کارآفرینی ویژه جوانان علاقه مند به کارآفرینی در حوزه های مختلف اطلاع داد.

برگزاری 11 رویداد و کارگاه آموزشی مهارت های کارآفرینی در مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان

علی منصفی راد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل جایگاه تجربه، رویداد ملاقات، کارگاه آموزشی و... ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل در طول مدت یک ماه گذشته 11 کارگاه و رویداد آموزشی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در سمنان با حضور بالغ بر 600 نفر از جوانان علاقه مند به کارآفرینی در سمنان برگزار گردید.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در این راستا، 5 کارگاه آموزشی با اسم کارگاه اصول خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری، کارگاه آموزشی کسب مهارتهای لازم جهت ورود به کار، کارگاه های ایده پردازی و اعتبار سنجی، طراحی کسب و کار و طراحی اپلیکیشن در طول مدت یک ماه گذشته در سمنان برگزار گردید و بالغ بر 300 نفر از علاقه مندان در این کارگاه ها شرکت کردند.

منصفی راد اضافه نمود: در همین مدت 6 رویداد آموزشی با اسم جایگاه تجربه در زمینه برنامه نویسی، طراحی سایت و اپلیکیشن، شبکه های کامپیوتری و سیستم های امنیتی، برنامه نویسی و طراحی وب سایت، اپلیکیشن های تحت وب و موبایل، اتوماسیون و سامانه های اداری، رویداد آموزشی بازاریابی بازارهای داخل و خارج از کشور با مشارکت بالغ بر 300 نفر از علاقه مندان در سمنان برگزار گردیده است.

وی اظهار کرد: مجموعه رویدادها و کارگاه های آموزشی کارآفرینی در قالب کارگاه های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد ملاقات در قالب بازدید حضوری از تجربیات پیروز کارآفرینی و بعلاوه رویدادهای جایگاه تجربه هم به صورت مجازی هم به وسیله سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره 33337141 مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8829

به "برگزاری 11 رویداد و کارگاه آموزشی مهارت های کارآفرینی در مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 11 رویداد و کارگاه آموزشی مهارت های کارآفرینی در مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید