ایفانتینو: احتمال لغو بازی های محبت آمیز ملی ماه مارس به دلیل شیوع کرونا وجود دارد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس فیفا احتمال لغو بازی های محبت آمیز ملی در ماه میلادی جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا در اروپا را رد نکرد.

ایفانتینو: احتمال لغو بازی های محبت آمیز ملی ماه مارس به دلیل شیوع کرونا وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به احتمال لغو بازی های بازی های محبت آمیز فوتبال ملی در سرانجام ماه مارس اذعان کرد.

شیوع بیماری کرونا در اروپا که روز به روز برتعداد مبتلایان و قربانیان آن اضافه نمود می گردد، آشفتگی بزرگی را در فوتبال قاره سبز به خصوص در ایتالیا به همراه داشته و برنامه و تقویم بازی های فوتبال باشگاهی این کشور را به کلی به هم ریخته است. از بیم انتشار ویروس از سوی افراد ناقل، تا به امروز دستور برگزاری چندین بازی در دسته های مختلف فوتبال باشگاهی ایتالیا پشت درهای بسته صادر شده است، اما مخالفت باشگاه ها با این موضوع به سبب از دست دادن درآمدهای اقتصادی حاصل از بلیت فروشی، این بازی های به زمان های دیگری موکول شده اند. این در حالیست که قاره سبز در فصل تابستان درگیر یک تورنمنت ملی مهم مانند یورو 2020 نیز هست و یکسری از تیم های ملی از بازی های محبت آمیز ماه مارس برای کسب آمادگی حضور در آن تورنمنت استفاده می نمایند. با آشفتگی به وجود آمده در فوتبال اروپا به خاطر ویروس کرونا اما شائبه هایی درباره احتمال لغو بازی های محبت آمیز ملی ماه مارس هم شنیده می گردد و رئیس فیفا این موضوع را رد نکرد.

اینفانتینو در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت نیوز درباره شرایط به وجود آمده و احتمال لغو بازی های محبت آمیز تیم های ملی در سرانجام ماه مارس گفت: من نمی توانم هیچ چیزی را رد کنم. لازم نیست وحشت کنیم و به شخصه خود من هم نگران نیستم اما باید با دقت زیاد شرایط را آنالیز کنیم. نباید واکنش های افراط گونه نسبت به این شرایط نشان دهیم. امیدوارم که اوضاع در جهتی پیش نرود که ما مجبور به لغو بعضی رقابت ها شویم. صدور یک ممنوعیت عمومی برای برگزاری بازی های فوتبال سخت است چون شرایط هر کشور با دیگری متفاوت است.

اینفانتینو ادامه داد: سلامت مردم از هر مسابقه فوتبالی مهمتر است. سلامتی از هرچیزی مهمتر است و به همین دلیل ما باید هوشیار و امیدوار باشیم که این بیماری از این بیشتر شایع نگردد.

تا به امروز بیش از هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا گزارش شده و هر روز هم بر تعداد افراد مبتلا اضافه نموده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2204

به "ایفانتینو: احتمال لغو بازی های محبت آمیز ملی ماه مارس به دلیل شیوع کرونا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایفانتینو: احتمال لغو بازی های محبت آمیز ملی ماه مارس به دلیل شیوع کرونا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید