انتظار برای مشخص شدن شرایط اجرای یک اثر نمایشی در تئاتر شهر

به گزارش هیو بلاگ، روح الله جعفری کارگردان تئاتر عنوان کرد در انتظار اعلام تئاتر شهر برای مشخص شدن اجرای یک اثر نمایشی در نیمه دوم سال درسالن چهارسو است.

انتظار برای مشخص شدن شرایط اجرای یک اثر نمایشی در تئاتر شهر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، روح الله جعفری کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر گیتی گفت: گروه تئاتر گیتی سال گذشته برای اجرا در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر درخواستی را ارائه داده بود که با آن موافقت شد و قرار بر این بود که در 6 ماه اول سال 99 اثری از ماتئی ویسنی یک را به صحنه ببریم، اما شیوع و گسترش بیماری کرونا باعث شد این اتفاق به وقوع نپیوندد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای این گروه نمایشی در تئاتر شهر جزو تعهدات این مجموعه است ما همچنان منتظر هستیم تا زمان جدید اجرا در نیم سال دوم سال به ما اعلام شود تا بتوانیم برنامه ریزی کرده و با توجه به زمان اعلام شده شرایط اجرا را بسنجیم، اما با وجودی که تا آغاز نیم سال دوم فرصتی باقی نیست هنوز زمانی برای اجرا به ما اعلام نشده است.

جعفری در خاتمه صحبت هایش متذکر شد: همچنین قرار بود فروردین و اردیبهشت امسال نیز نمایش هیولاخوانی نوشته نغمه ثمینی را در تالار حافظ به صحنه ببریم که با وجود سه ماه تمرین به دلیل وقوع پاندمی کرونا این اجرا نیز لغو شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5331

به "انتظار برای مشخص شدن شرایط اجرای یک اثر نمایشی در تئاتر شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار برای مشخص شدن شرایط اجرای یک اثر نمایشی در تئاتر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید