امیدوارم سال جاری قهرمان جام حذفی شویم

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی عصر شنبه در نشست خبری قبل از ملاقات گل گهر سیرجان و شهرداری آستارا ضمن خوش آمدگویی به تیم حریف عنوان نمود: به نظر من فرشاد پیوس سرمربی تیم شهرداری آستارا در مربیگری به حقش نرسید و می تواند جایگاه بالاتری داشته باشد.

امیدوارم سال جاری قهرمان جام حذفی شویم

وی ادامه داد: یقیناً بازی حذفی از بازی لیگ برای ما مهمتر است چرا که همان طور از اسمش هم معین است، حذفی می باشد. ما با همان نگاه بازی های قلبی که جلو رفتم، بلکه به مراتب محکم تر این بازی را پیگیری می کنیم.

قلعه نویی در خصوص تیم شهرداری آستارا گفت: تیم شهرداری آستارا با توجه به اینکه من حدود دو سه بازی شان را دیدم، تیم بسیار دونده و خوبی هست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک سری مسائل برای ما به وجود آمده، خدا را شکر خدا از نظر روحی روانی با تیم کار کردیم که آماده این ملاقات گردد.

سرمربی گل گهر در خصوص بازیکنانش بیان کرد: به بچه های خودم هم به خاطر بازی قبلی تبریک می گویم، چند بار این بازی را دیدم و لذت بردم و هر چقدر از این بچه ها تشکر کنم کم است، امیدواریم که فردا یک بازی خوب داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود بکنیم.

وی گفت: بازی های جام حذفی برای ما به مراتب مهمتر از بازی های لیگ است چرا که با پنج بازی می توانی یک قهرمانی به دست بیاوری، امیدواریم که این مهم برای ما سال جاری اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10152

به "امیدوارم سال جاری قهرمان جام حذفی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سال جاری قهرمان جام حذفی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید