افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش هیو بلاگ، مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان ایلام با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، افتتاح شد.

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در این مراسم اظهار کرد: حضور در بین جوانان ایده پرداز ایلامی در این مرکز برای من بسیار مغتنم است و از همه دست اندرکاران این مرکز تشکر می کنم.

وی گفت: تجربه بسیار خوبی از همکاری با جهاددانشگاهی داریم و هم اکنون طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری این نهاد درحال برگزاری است و عملکرد جهاددانشگاهی در این زمینه بسیار خوب است.

معاون رئیس جمهور بیان نمود: امیدواریم بتوانیم این فعالیت های مشترک با جهاد دانشگاهی را توسعه بدهیم و در آینده هم بتوانیم در معاونت زنان و خانواده از طرح های مرتبط با فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان و مراکز شکوفایی و نوآوری که برای جوانان و دختران فارغ التحصیل بیشتر حمایت کنیم.

ابتکار ادامه داد: یکی از طرح هایی که در استان ایلام برای اشتغال آفرینی دختران و زنان سرپرست خانوار اجرا خواهد شد، طرح کمند است که امیدواریم زمینه بسیار خوبی برای اشتغال آفرینی باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با وجود شرایط تحریم و جنگ ظالمانه علیه کشور و تلاش تک تک ایرانیان بر مسائل فائق می آییم و ایران مستحکم و پیروز را به جهانیان نشان می دهیم.

معصومه ابتکار امروز با حضور در استان ایلام ضمن شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان از کارگاه های تولیدی زنان ایلامی نیز بازدید و بازارچه دائمی فروش این تولیدات را نیز افتتاح کرد.

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی نیز در آیین افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس نظرهای خود را درباره مراکز نوآوری و شکوفایی و اهداف این مراکز بیان نمودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1552

به "افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید