اعلام نتایج کنکور دکتری 99 ، از برگزاری آزمون های استخدامی تا نظر غلامی درباره بازگشایی دانشگاه ها

به گزارش هیو بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

اعلام نتایج کنکور دکتری 99 ، از برگزاری آزمون های استخدامی تا نظر غلامی درباره بازگشایی دانشگاه ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

نظر وزیر علوم درباره عدم بازگشایی دانشگاه ها از 15 شهریورماه

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آغاز نمادین سال تحصیلی دانشگاه ها به این معنا نیست که ترم جدید همه دانشگاه ها در یک روز آغاز گردد. هر دانشگاه بر اساس شرایطی که دارد تصمیم می گیرد و یک روز را به عنوان روز آغاز سال تحصیلی جدید اعلام می نماید.

مهلت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها تا 7 مهرماه ادامه دارد

با توجه به انتشار اصلاحات و کدرشته محل های جدید (سری دوم) پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا خاتمه روز دوشنبه هفتم مهرماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام آزمون تصدی سِمت قضا فردا، 18 شهریورماه به خاتمه می رسد

ثبت نام آزمون تصدی سِمت قضا- سال 1399 در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از 16 تا 18 شهریور انجام شد. آزمون تصدی سِمت قضا ویژه داوطلبان با مدرک تحصیلی دانشگاهی و حوزوی است و روز آدینه دوم آبان ماه سال 99 برگزار خواهد شد.

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 20 شهریور برگزار می گردد

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری صبح روز پنجشنبه 20 شهریورماه در 31 شهرستان کشور (مراکز استان) برگزار می گردد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و در های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از آغاز فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه متقاضیان می بایست قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از 18 شهریورماه توزیع شد

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1399 صبح روز آدینه 21 شهریور ماه امسال در 38 شهرستان کشور برگزار می گردد براین اساس کارت ورود به جلسه همراه با برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 18 شهریورماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

نوبت جدید آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 21 شهریورماه برگزار می گردد

سامانه آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران درباره نوبت جدید برگزاری این آزمون اطلاعیه داد. براین اساس آزمون زبان عمومی برای متقاضیان جدید در روز آدینه 21 شهریورماه 99 برگزار خواهد شد.

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش و پذیرش اعلام شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد نمودن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد 7 رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود آگاه شوند.

شیوه نامه آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی برای سال تحصیلی جدید ابلاغ شد

با توجه به ابلاغ شیوه نامه ارائه فرایند های آموزشی در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی برای سال تحصیلی جدید که از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاه ها ابلاغ شد، اجرای این شیوه نامه از سوی همه دانشگاه های علوم پزشکی لازم الاجراست و دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی موظفند بر اساس فرایند های آموزشی تدوین شده، عمل نمایند.

دانشگاه علم و فرهنگ برای ارائه 4 رشته جدید مجوز گرفت

سید سعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: چهار رشته جدید با عناوین بیوشیمی، مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، نانوفناوری گرایش نانومواد و مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ دایر شد.

مهلت ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

با توجه به اعلام بعضی اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی و انتشار جداول مربوط به اصلاحات مورد نظر در سایت سازمان سنجش مهلت ثبت نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 1399 تا روز یکشنبه 23 شهریور 99 تمدید شد.

نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد و داوطلبان می توانند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را دریافت نمایند.

زمانبندی ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار اعلام شد

بیژن رنجبر قائم مقام رییس دانشگاه آزاد دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان رشته های پزشکی و غیرپزشکی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی این دانشگاه ابلاغ کرد.

مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 99 به خاتمه رسید

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتخاب رشته داوطلبان مجاز شده در کنکور کارشناسی ارشد سال 99 که از روز شنبه 15 شهریور ماه در سایت سازمان سنجش آغاز شد، گفت: بازه زمانی انتخاب رشته که تا ساعت 24 سه شنبه 18 شهریورماه در نظر گرفته شده بود، پس از یکروز تمدید تا ساعت 24 روز چهارشنبه 19 شهریورماه هم ادامه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5252

به "اعلام نتایج کنکور دکتری 99 ، از برگزاری آزمون های استخدامی تا نظر غلامی درباره بازگشایی دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج کنکور دکتری 99 ، از برگزاری آزمون های استخدامی تا نظر غلامی درباره بازگشایی دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید