احمد سعادتمند همکاری با هیات مدیره استقلال را شروع کرد

به گزارش هیو بلاگ، عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پس از گذشت با صدور پیامی از شروع به کار رسمی خود در این باشگاه اطلاع داد.

احمد سعادتمند همکاری با هیات مدیره استقلال را شروع کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند که پیش از این ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال را بر عهده داشت، در آخرین روز کاری سال گذشته یعنی 28 اسفندماه با حکم وزیر ورزش به عنوان یکی از دو عضو جدید هیات مدیره آبی ها منصوب شد.

به فاصله یک روز بعد، اما وی در غم از دست دادن برادرش عزار دار شد. با این حال سعادتمند امروز شنبه (2 فروردین ماه) طی پیغامی رسمی از شروع به کار رسمی اش در هیات مدیره باشگاه استقلال اطلاع داد و اینکه باید به جنگ مسائل فوق العاده عظیم و متعدد رفت.

متن پیغام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به این توضیح است:

برادر نازنینم سه روزه که رفتی و هرگز جدایی ات را نمی توانم فراموش کنم، اما با اجازه از روح بلندت که یک استقلالی ناب بودی و همچنین کسب اجازه از خانواده از امروز علیرغم اینکه سیستم بانکی بنوعی تعطیل است کارم را در استقلال عظیم که این روز ها بد جوری مریض است شروع خواهم کرد. حرف های سرمربی محترم و بازیکنان غیرتمند رو شنیدم و به نظرم کاملا حق دارند، احتیاج به آرامش دارند دوست داشتند شب عیدی در کنار خانواده دغدغه ای نداشته باشند. این وظیفه ما هست که کوشش کنیم این نگرانی ها رفع گردد.

از کوشش های ارزشمند عزیزان فتح الله زاده، موسوی، خلیل زاده و منزوی تشکر می کنم و قطعا این عزیزان با همه وجود در کنار باشگاه عظیم استقلال بودند و یاری خواهند کرد. باید در فضایی کاملا محبت آمیز و آرام و با صمیمیت کار ها را به انجام برسانیم. پاشنه را بالا کشیده آستین ها رو هم بالا بزنیم و دل طرفداران رو در سال جدید شاد کنیم. فکر می کنم دیگر بس است دل نگرانی طرفداران اگر چه به جنگ مسائل فوق العاده عظیم و متعدد خواهیم رفت، اما نفس گرم این خوبان (طرفداران) که اگر صداقت ببینند تک تکشون یک ستون برای باشگاه خواهند بود و ما دلگرم برای کوشش بیشتر.

به گزارش خبرنگار مهر، نام احمد سعادتمند به عنوان عضو جدید در هیات مدیره باشگاه استقلال درست پس از استعفای علی فتح الله زاده از مدیریت این باشگاه مطرح شد در حالیکه سعادتمند خردادماه سال گذشته از ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال کناره گیری نموده بود.

بازگشت وی به جمع تصمیم گیرنده آبی پوشان تهرانی در حالی صورت گرفته که از او به عنوان گزینه اصلی برای مدیریت استقلال یاد می گردد.

احمد سعادتمند مدیرکل استعداد یابی وزارت ورزش است و در زمان ریاست هیات مدیره استقلال هم این مسئولیت را عهده دار بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2532

به "احمد سعادتمند همکاری با هیات مدیره استقلال را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد سعادتمند همکاری با هیات مدیره استقلال را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید