احداث جهت های جدید دوچرخه سواری در پایتخت

به گزارش هیو بلاگ، شهردار منطقه یک تهران گفت: بزودی راستا های جدید دوچرخه سواری در شمال تهران به طول 44 کیلومتر احداث می شود.

احداث جهت های جدید دوچرخه سواری در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران درباره راه اندازی جهت دوچرخه در شمال پایتخت گفت: در نشستی که با حضور صفا صبوری، معاون فنی و عمران شهرداری تهران و معاونان عمرانی و ترافیکی منطقه یک برگزار شد، سند راهبردی جهت دوچرخه سواری شهر تهران منعقد شد.

وی گفت: در این سند بر پیاده راه سازی و اجرای جهت دوچرخه در معابر شهر تهران به طول 500 کیلومتر تاکید شد که سهم منطقه از آن 44 کیلومتر طول بوده است.

موسوی فرهنگ سازی و جایگزینی حمل و نقل پاک به جای خودرو و ارتقا سطح سلامت جامعه و شهروندان به خصوص در شرایط کنونی مبارزه با ویروس کرونا را از اهم اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: جهت های اجرا شده در بین مناطق 22 گانه به هم متصل و رینگ دوچرخه سواری اجرا خواهد شد.

موسوی اضافه نمود: این طرح بیشتر در معابر شرقی و غربی منطقه یک که شیب مناسب تری دارند اجرا می شود و با عقد تفاهمنامه با پلیس راهور قسمت هایی از سواره راه ها و پیاده راه ها با جدول گذاری، خط کشی، رنگ آمیزی و دیگر علائم ترافیکی جداسازی می شود.

موسوی شرح داد: در حال حاضر 5 کیلومتر از این جهت آماده رنگ آمیزی است که تا انتها ماه آینده چند کیلومتر دیگر به آن اضافه می شود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: جهت های اجرا شده در جنوب بزرگراه ارتش، خیابان خندان، خیابان باهنر (از یاسر تا دو راهی دزاشیب)، بخشی از شریعتی، ولیعصر (عج) از زعفرانیه به طرف پارک وی، اجرا شده که به صورت یک و دوطرفه است

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4695

به "احداث جهت های جدید دوچرخه سواری در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث جهت های جدید دوچرخه سواری در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید