اجرای پاییزه کتاب در 6 کتابفروشی استان زنجان

به گزارش هیو بلاگ، محمدربیع احمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان با اشاره به اینکه ثبت نام پاییزه برای کتابفروشان از پنجشنبه 20 آبان ماه انجام و اجرای طرح از امروز شروع شد، گفت: طبق آمار سایت 6 کتابفروشی از زنجان در این طرح حضور دارند.

اجرای پاییزه کتاب در 6 کتابفروشی استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 6 کتابفروشی شامل پاتوق کتاب زنجان، حوض نیلی، شهر کتاب زنجان، منهاج،کتابفروشی فرهنگان زنجان و کتابکده فرهنگ مجری طرح پاییزه کتاب هستند، اضافه کرد: طرح پاییزه کتاب از 29 آبان ماه آغاز می گردد و به مدت پنج روز تا سوم آذرماه ادامه دارد.

احمدخانی اضافه کرد: شرایط طرح پاییزه 1400 به این شکل است که کتب تالیفی 20 درصد و کتب ترجمه ای 15 درصد شامل تخفیف می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب های آموزشی، یاری آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

وی اضافه کرد: حداکثر یارانه اختصاصی هر کتابفروشی و مقدار و درصد مشارکت کتابفروشی ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح، قبل از آغاز اجرای طرح مشخص و اعلام می گردد.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان ماه تا یکم آذرماه 1400 با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10028

به "اجرای پاییزه کتاب در 6 کتابفروشی استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پاییزه کتاب در 6 کتابفروشی استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید