آمریکا علیه تعدادی از شرکت های نرم افزاری چین اقدام می نماید

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز خاطرنشان کرد: رئیس جمهور ترامپ در روزهای آینده اقداماتی را علیه شرکت های نرم افزازی چین که تهدیدهایی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می آیند، اتخاذ خواهد نمود.

آمریکا علیه تعدادی از شرکت های نرم افزاری چین اقدام می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در تبادل نظر با خبرنگاران اعلام نموده بود که شبکه اجتماعی تیک تاک در آمریکا را ممنوع خواهد نمود.

رئیس جمهور آمریکا که پس از پیاده شدن از هواپیمای ریاست جمهوری در جریان بازگشت از سفر فلوریدا در میان خبرنگاران حضور داشت در این ارتباط با اعلام نگرانی از فعالیت شبکه اجتماعی تیک تاک گفت: ما کار با این شبکه را در آمریکا ممنوع می کنیم.

اعلام این تصمیم ترامپ در میانه تشدید تنش روبه فزاینده آمریکا با چین صورت می گیرد.

این در حالی است که پیشتر مسئولان تیک تاک اعلام نموده بودند که همه پایگاه های ذخیره سازی اطلاعات کاربران در خارج از چین است و این شبکه هیچ ارتباطی با مقامات دولت چین ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4722

به "آمریکا علیه تعدادی از شرکت های نرم افزاری چین اقدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا علیه تعدادی از شرکت های نرم افزاری چین اقدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید