آخرین شرایط فعالیت پمپ بنزین ها

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر 52 صندلی در استان تهران فعال و آماده سوخت رسانی هستند که این عدد تا ساعت 15:52 حدود 43 صندلی اعلام شده بود.

آخرین شرایط فعالیت پمپ بنزین ها

طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در هر لحظه تعداد صندلی های فعال افزایش می یابد و افراد برای آگاه شدن از فعال بودن صندلی ها می توانند به سایت www.niopdc.ir مراجعه نمایند.

به گفته کاهی، در تمامی منطقه ها تعدادی از صندلی ها آغاز به فعالیت نموده اند که در استان آذربایجان شرقی 55 صندلی، هرمزگان 33 صندلی، مازندران 15 صندلی خراسان رضوی16 صندلی، اصفهان 43 صندلی، کرمان 50 صندلی، آذربایجان غربی 27 صندلی، کردستان 23 صندلی، لرستان22 صندلی فعال هستند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اضافه کرد: این آمار لحظه به لحظه افزایش می یابد البته این سوخت رسانی خارج از شبکه هوشمند سوخت است و با نرخ دوم سوخت رسانی صورت می گیرد.

کاهی در مورد پیش بینی ها برای زمان فعال شدن تمامی صندلی ها، هم گفت: همکاران ما با تمام توان و کوشش مشغول فعالیت هستند که تا ساعاتی دیگر این مشکل رفع گردد و تمامی صندلی های سراسر کشور بتوانند با نرخ دوم آغاز به فعالیت نمایند.

وی با اشاره به آخرین شرایط صندلی های سوخت رسان در جاده ها نیز گفت: مطمئن باشید همکاران ما در جاده های بین شهر ها نیز نفراتی را اعزام می نمایند تا در اسرع وقت این مشکل رفع گردد؛ صندلی داران نمی توانند سیستم را تغییر دهند و حتما باید تیم متخصص و فنی حضور داشته باشد و دستگاه ها را به صورت دستی فعال نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9710

به "آخرین شرایط فعالیت پمپ بنزین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط فعالیت پمپ بنزین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید