آخرین اخبار فناوری و مالی ایران و دنیا در مدیاتی

به گزارش هیو بلاگ، اگر به دنبال اطلاع از آخرین و جدیدترین اخبار دنیای فناوری و مالی هستید و به تازگی وارد بورس شده اید و پیگیر اتفاقات و اخبار و آموزش های بورسی هستید، حتما رسانه مدیاتی را دنبال نمائید چرا که تحریریه مدیاتی با تیمی مجرب به دنبال فراوری محتوای یونیک و بکر در حوزه فناوری و اقتصاد است و مطمئنا نیازهای شما در این دو حوزه و سایر حوزه های مرتبط را رفع خواهد نمود.

آخرین اخبار فناوری و مالی ایران و دنیا در مدیاتی

آخرین اخبار فناوری و مالی ایران و دنیا در مدیاتی

سایت مدیاتی با هدف پوشش آخرین اخبار مالی و فناوری ایران و دنیا با رویکردی متفاوت در سال 1399 توسط جمعی از نخبگان حوزه رسانه به همراه تیمی مجرب در تحریریه با سابقه درخشان در رسانه های حوزه تکنولوژی آغاز به کار کرد.

در مدیاتی شما می توانید به آخرین اخبار در مورد ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین و سایر دیجیتال کارنسی ها دسترسی داشته باشید. همچنین آخرین اخبار و قیمت گوشی موبایل در برندها مختلف نیز در مدیاتی پوشش داده خواهد شد.

بخش نقد و آنالیز تخصصی گجت های مختلف و جدید نیز یکی دیگر از جذابیت های مدیاتی به شمار می رود که در کنار پوشش اخبار بازی و گیم می تواند مخاطبین خاص این حوزه ها را راضی کند.

به منظور حمایت از استارتاپ ها در مدیاتی بخش اختصاصی کسب وکارهای نوپا راه اندازی شده و به معرفی کسب وکارهای بکر و مستعدی پرداخته می گردد که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

نقد و آنالیز گوشی های جدید و ارائه راه حل برای حل مسائل لپ تاپ و گوشی های هوشمند نیز یکی دیگر از جذابیت های سایت مدیاتی برای کاربران است که در کنار آموزش ترفندهای پیغام رسان های تلگرام و واتساپ رفته رفته به رسانه ای محبوب نزد کاربران تبدیل شده است.

در خاتمه اگر به شنیدن دیدگاه های سانسورشده و کلیشه ای که در بسیاری از سایت ها در مورد اتفاقات حوزه فناوری کشور علاقه ای ندارید، پیشنهاد می کنیم مدیاتی را بخوانید چرا که نویسندگان و منتقدین معتبری در تحریریه این رسانه نوظهور و متفاوت فعالیت می نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5181

به "آخرین اخبار فناوری و مالی ایران و دنیا در مدیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار فناوری و مالی ایران و دنیا در مدیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید