آبشار نیاگارا یخ زد

به گزارش هیو بلاگ، منظره ها خیره کننده از آبشار نیاگارا پس از یک طوفان ویرانگر که ایالات متحده آمریکا را درنوردید و ده ها کشته بر جای گذاشت، نشان می دهد که این آبشار تقریبا به طور کامل یخ زده است.

آبشار نیاگارا یخ زد

به گزارش خبرنگاران، روز سه شنبه زمانی که مردم برای تماشای آبشار نیاگارا در نیویورک جمع شده بودند، رنگین کمانی تماشایی تشکیل شد.

طوفان برف و کولاک در آخر هفته استان نیویورک را درنوردید و به سرعت تبدیل به مرگبارترین طوفان در 50 سال اخیر شد. تا روز سه شنبه حدود 50 آمریکایی جان خود را از دست دادند.

منطقه اطراف شهر بوفالو در شمال آمریکا و نزدیکی مرز کانادا بیشترین آسیب را دیده است و 27 مورد مرگ در آن گزارش شده است.

فرماندار استان می گوید طوفان شدید زمستانی که سراسر آمریکای شمالی را فرا گرفته است، شهر بوفالو در نیویورک را شبیه به یک منطقه جنگی نموده است.

کتی هوچول، فرماندار استان نیویورک که این شهر در آن است، گفته است ساکنان این منطقه ها با شرایط تهدیدنماینده زندگی روبه رو هستند، چون بسیاری از وسایل نقلیه اورژانسی خودشان در برف گیر نموده اند و نمی توانند به منطقه ها آسیب دیده بروند.

گمان می رود زمانی که برف ها آب شوند و دسترسی به خانه های دورافتاده برقرار گردد، شمار واقعی قربانیان معلوم گردد.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار نیویورک گفته است روز دوشنبه در بخش هایی از غرب این استان در طول شب یک متر دیگر برف باریده است.

پیش بینی ها می گویند در چند روز آینده از شدت این طوفان کاسته می گردد، اما به شهروندان توصیه شده است از سفر های غیرضروری پرهیز نمایند.

در روز های گذشته برق حدود 250 هزار خانه و مغازه قطع شد هرچند به طور پیوسته شبکه توزیع در حال بازسازی و برگرداندن برق بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12708

به "آبشار نیاگارا یخ زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار نیاگارا یخ زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید