PetalMail؛ سرویس پست الکترونیک هوآوی

به گزارش هیو بلاگ، هم اکنون گزارش های منتشرشده نشان می دهند که هوآوی، یک گام رو به جلو برداشته و در حال جایگزین کردن سرویس جیمیل با سرویس انحصاری خود، یعنی PetalMail است. شرکت هوآوی در مرحله تست @PetalMail.com واقع شده است.

PetalMail؛ سرویس پست الکترونیک هوآوی

هوآوی PetalMail نام سرویس پست الکترونیک جدید هوآوی بوده که به صورت آزمایشی شروع به کار نموده است.

هوآوی در یک سال گذشته کوشش زیادی برای راه اندازی و توسعه خدمات موبایلی خود انجام داده است و طبق آماری که به تازگی منتشر شده، این سرویس ها در حال حاضر 530 میلیون کاربر ماهانه دارد. سرویس های موبایلی هوآوی (HMS) اقدام به انتشار برنامه های همانند Petal Search و Petal Maps نموده است.

بد نیست بدانید که هوآوی در گذشته برای تعدادی از نماد های تجاری همانند سرویس پرداخت و فروشگاه Petal هم درخواست هایی را ارائه نموده بود.

هم اکنون گزارش های منتشرشده نشان می دهند که هوآوی، یک گام رو به جلو برداشته و در حال جایگزین کردن سرویس جیمیل با سرویس انحصاری خود، یعنی PetalMail است. شرکت هوآوی در مرحله تست @PetalMail.com واقع شده است.

همانطور که در تصویر هم تعیین است، پس از ثبت نام و تایید شماره تلفن همراه می توانید وارد صفحه مربوط به PetalMail شوید. عملکرد این سامانه کاملا ساده بوده و فاقد هرگونه طراحی اضافه است.

در اکتبر سال گذشته میلادی و در کنفرانس دنیای Mate 40، هوآوی تعدادی از برنامه های جدید همانند Petal Search و Petal Maps را برای کاربران خارجی خود، راه اندازی نموده بود. Petal Search یک موتور جستجوی دنیای بوده و از روش های مختلف پشتیبانی می نماید، Petal Maps نیز یک برنامه نقشه مانند Google Maps است که عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته است.

موتور جستجوی هوآوی خدمات جستجوی خود را در قالب 20 دسته بندی مختلف و بیشتر از 170 کشور و منطقه در دنیا ارائه می دهد. کاربران می توانند اطلاعات مختلف و موردنیاز خود را پیرامون برنامه ها، اخبار، فیلم ها، تصاویر، خرید، مسافرت، بلیط هواپیما، هتل ها، موسیقی، خدمات محلی و سایر موارد از Petal Search کسب نمایند. همچنین این موتور جستجو از 50 زبان پشتیبانی می نماید.

توجه داشته باشید که Petal Search، جستجوی برنامه ها از منابع شخص ثالث و سپس دانلود و نصب فایل های APK را ساده می نماید. در صورتی که برنامه در AppGallery در دسترس قرار نداشته باشد، کاربر به راستا فروشگاه راهنمایی خواهد شد و در غیر این صورت، آن ها برای بارگیری و نصب به یک پلتفرم شخص ثالث همانند APKPure یا حتی کافه بازار راهنمایی می شوند.

عملکرد جستجوی تصاویر Petal Search هم به کاربران اجازه می دهد تا تصویربرداری نمایند یا از تصاویر برای جستجو استفاده نمایند؛ در حقیقت کاربران می توانند برای جستجوی حیوانات، افراد، مناطق دیدنی، کالا ها و سایر موارد از تصاویر استفاده نمایند.

در عین حال، قابلیت جستجوی صوتی Petal Search هم با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی و... کارایی و عملکرد بسیار خوبی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که می توانید در سری هوآوی Mate 40 پیدا کنید، Petal Maps است. این سرویس در بیشتر از 140 کشور و منطقه خارج از چین کاربرد داشته و در دسترس واقع شده است. این سرویس می تواند خدماتی همانند موقعیت روی نقشه، ناوبری رانندگی و شرایط جاده ها را در زمان واقعی ارائه کند.

کاربران این امکان را دارند تا هنگام رانندگی، فقط با فرمان حرکتی دست خود نمای راستا پیمایش و رابط کاربری نقشه را تغییر دهند. همچنین کاربران می توانند شرایط حرکت اتوبوس ها را هم در زمان واقعی به وسیله Petal Maps، دنبال نمایند.

این قابلیت فقط در بعضی از شهر ها وجود دارد و به کاربران یاری می نماید تا به راحتی بتوانند برنامه های سفر خود را مدیریت نمایند. در حال حاضر Petal Maps از پخش صدای ناوبری با زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و... پشتیبانی می نماید.

هوآوی را باید به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در فناوری معرفی کرد که همیشه از ایده های جدید حمایت نموده و برای تحقق آن ها، کوشش نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: فرادید
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7855

به "PetalMail؛ سرویس پست الکترونیک هوآوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "PetalMail؛ سرویس پست الکترونیک هوآوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید