4 توریست تهرانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پس از دو روز جستجو 4 جهانگرد تهرانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

4 توریست تهرانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند

صارم رضایی امروز هفدهم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام بی اطلاعی خانواده های این گردشگران از سلامتی آن ها با مرکز کنترل هماهنگی امداد و نجات 112 در روز جمعه دوازدهم اردیبهشت ماه که وارد منطقه گردشگری اشترانکوه شده بودند گروه های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به همراه اداره محیط بانی اشترانکوه در جهت گردشگری روستاهای دره چنار عمارت و تی به جستجو پرداختند.

وی شرح داد: پس از دروغ جستجو و رد زنی خط سیر گردشگران، گردشگران در ابتدای ورودی دره چنار در منطقه تی مشاهده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: گردشگران پس از سه روز بیتوته در محدوده روستای دره چنار و جهت دسترسی غار(وقت ساعت) هنگام برگشت به سمت جهت دره نی گاه و در چنار علت عدم آشنایی با منطقه تغییر جهت داده مدت دو روز دیگر برادر در منطقه سپری کرده اند.

رضایی از گردشگران و طبیعت گردان خواستار شد که قبل از ورود به مناطق گردشگری برنامه دقیق و جهتهای حرکتی و همچنین نام و مشخصات همراهان خود را به خانواده هایشان اطلاع دهند تا موجب تشویش و نگرانی آن ها نشود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3433

به "4 توریست تهرانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 توریست تهرانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید