گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 به روز رسانی اندروید 10 را دریافت نخواهند کرد

به گزارش هیو بلاگ، واحد پشتیبانی سامسونگ پیش از این چندین بار به عرضه به روز رسانی اندروید 10 برای گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 اشاره نموده بود، اما در نهایت کمپانی کره ای به تازگی بیان کرد که این دو پرچم دار سال 2017 پس از اندروید 9 دیگر به روز رسانی سیستم عامل های جدیدتر را دریافت نخواهند کرد.

گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 به روز رسانی اندروید 10 را دریافت نخواهند کرد

البته با توجه به رسم حاکم بر دنیای اندروید که معمولا گوشی های هوشمند پس از دو سال به روز رسانی نسخه های جدید سیستم عامل را دریافت نخواهند کرد؛ عدم دریافت این آپدیت برای پرچم داران سه سال قبل سامسونگ قابل پیش بینی بود. اما نکته مهم این است که بسیاری از کاربرانی که به دریافت به روز رسانی اندروید 10 برای این دو پرچم دار قدیمی امیدی نداشتند، با وعده های سامسونگ امیدوار شده بودند و اکنون می شنوند که قرار نیست این سیستم عامل جدید را دریافت نمایند.

طبق ادعای SamMobile، سامسونگ اعلام نموده است که گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 به روز رسانی اندروید 10 و همچنین رابط کاربری One UI 2.0 را دریافت نخواهند کرد، اما همچنان عرضه وصله های امنیتی برای آن ها ادامه خواهد یافت.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس اولین پرچم داران کمپانی کره ای بودند که با کاهش چشمگیر حاشیه ها در اطراف نمایشگر به بازار معرفی گردیدند و طراحی جدید آن ها نظر بسیاری را به خود جلب نموده بود. گلکسی نوت 8 نیز به فاصله چند ماه از آن ها معرفی گردید و این در حالی بود که پس از مسائل و حواشی پیش آمده پیرامون آتش سوزی و انفجار باتری گلکسی نوت 7، بسیاری از تعطیلی خط فراوری سری گلکسی نوت خبر می دادند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2186

به "گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 به روز رسانی اندروید 10 را دریافت نخواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 به روز رسانی اندروید 10 را دریافت نخواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید