کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در خرم آباد

به گزارش هیو بلاگ، فرمانده یگان حفاظت میراثفرهنگی لرستان از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در شهرستان خرم آباد خبر داد.

کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در خرم آباد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان لرستان، سرهنگ مرادیان امروز دوشنبه 30 تیرماه با اعلام این خبر گفت: با تلاش و همکاری یگان حفاظت استان و فرماندهی انتظامی خرم آباد یک دستگاه فلزیاب پیشرفته کشف و ضبط شد.

او اضافه کرد: در یک عملیات بازرسی از منزل شخصی به هویت معلوم، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان در روستای بهرامی در خرم آباد یک دستگاه فلزیاب پیشرفته به همراه سایر متعلقات از جمله یکدستگاه لپ تاپ، لوپ حسگر استوانه ای و... از متخلفان کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراثفرهنگی لرستان با بیان اینکه بر اساس ماده 44 قانون مبارزه با کالای قاچاق و ارز، پرونده قضایی بر علیه متهم تشکیل و در محاکم قضایی موضوع پیگیری خواهد شد عنوان کرد: یگان حفاظت میراثفرهنگی با همکاری فرماندهی انتظامی استان با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد کرد.

او گفت: فرهنگ سازی زمان بر و بازدهی دیرتری دارد، اما نباید از بحث اعتمادسازی و مشارکت اجتماعی غافل شد. باید همسو با برخوردهای قضایی انتظامی پیگیری برای فرهنگ سازی در پیشگیری اجتماعی و مشارکت اجتماعی نیز صورت گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4501

به "کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید