کرونا، تداوم ابتلا در چین: تعداد مبتلایان در کره جنوبی به 10000 نفر رسید

به گزارش هیو بلاگ، فرایند شیوع ویروس کرونا در چین و کره جنوبی ادامه دارد و با ثبت هشتادوشش مبتلای جدید در کره جنوبی، شمار مبتلایان در این کشور از مرز ده هزار نفر عبور کرد.

کرونا، تداوم ابتلا در چین: تعداد مبتلایان در کره جنوبی به 10000 نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی رغم کاهش شمار ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در چین و کره جنوبی، فرایند این بیماری در این کشورها هنوز ادامه داشته و موارد جدید گزارش می گردد.

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (آدینه) گزارش داد در ادامه فرایند نزولی ثبت مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در این کشور، 31 مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، طی بیست وچهار ساعت گذشته نیز 4 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند که همگی در شهر ووهان بودند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81620 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3322 نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان چینی اما 76571 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 1727 مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

از کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 را در شرق آسیا دارد - خبر می رسد که تا صبح امروز 86 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی با اعلام آمار جدید ابتلای روزانه، گفت که شمار کل مبتلایان در این کشور از مرز 10 هزار نفر عبور نموده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، با احتساب مبتلایان جدید، تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به 10062 نفر افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی نیز با افزایش 5 نفری، به 174 تن رسید.

در مقابل اما تا کنون 6021 مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2799

به "کرونا، تداوم ابتلا در چین: تعداد مبتلایان در کره جنوبی به 10000 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، تداوم ابتلا در چین: تعداد مبتلایان در کره جنوبی به 10000 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید