کجای تهران می توان مناسب ترین خانه را خرید؟

به گزارش هیو بلاگ، به رغم این که واحدهای مسکونی نوساز در تهران معمولا با قیمت هایی بین 15 تا 20 درصد بالاتر از نرخ میانگین آپارتمان در هر منطقه فروخته می شوند، اما در هفته های گذشته قیمت پیشنهادی بعضی از واحدهای نوساز در موتورهای جست وجو، کم تر از میزان مورد انتظار و به سطح واقعی قیمت نزدیک تر بود.

کجای تهران می توان مناسب ترین خانه را خرید؟

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از دنیای اقتصاد آنالیز موتورهای جست وجوی ملکی حاکی است که همچنان واحدهای نوساز با قیمت های پیشنهادی بالا آگهی می شوند و سازنده ها در انتظار افزایش قیمت هستند و روی این موضوع پافشاری می نمایند تا جایی که حاضرند آگهی های ملکشان در فهرست انتظار فروش بنگاه ها باقی بماند.

از سوی دیگر در هفته های اخیر بعضی واحدهای نوساز و تازه ساز با قیمت هایی متعادل تر که به سطح میانگین قیمت قطعی معاملات مرداد و شهریور نزدیک تر است، قیمت گذاری و آگهی شده اند.

آنالیز ها نشان می دهد بیشتر واحد های آگهی شده مربوط به مناطق بسیار گران قیمت شهر تهران و متعلق به آپارتمان هایی است که با وجود بهره مندی از حداقل امکانات شامل پارکینگ، انباری و آسانسور، از امکانات متعارف دیگری که در مناطق گران تهران وجود دارد، بی بهره اند.

امکانات جانبی نظیر استخر و سونا، جکوزی داخل واحد، سالن اجتماعات برخورداری از دست کم دو واحد پارکینگ و نیز برخورداری از بالکن در بعضی مناطق شهر نظیر خیابان های زعفرانیه، فرشته، ولنجک و فرمانیه، در زمره خواسته های همیشگی و شاید حداقلی متقاضیان خرید ملک در این نواحی به شمار می رود.

این در حالی است که هر یک از این موارد در مناطق مصرفی تهران امتیاز و ویژگی خاص محسوب می گردد.

بنابراین سازنده ای که ملکی در یکی از مناطق گران تهران بدون امکانات جانبی بسازد، ناچار است قیمت کم تری نسبت به قیمت واحدهای نوساز با تمام امکانات در سطح منطقه پیشنهاد کند و به این ترتیب ملک او در منطقه، در گروه ارزان ترین آپارتمان های نوساز قرار می گیرد.

در مناطق مصرفی تهران نیز رتبه ارزان ترین آپارتمان های نوساز که کمتر از قیمت مورد انتظار منطقه آگهی شده اند، عموما به آپارتمان هایی اختصاص دارند که یا بدون پارکینگ یا انباری اند یا اینکه به جای سیستم گرمایشی پکیج، به تجهیزات سنتی موتورخانه مجهزند.

به گفته مشاوران املاک، هر چند آپارتمان های نوساز اغلب به پکیج مجهزند، اما بعضی سازنده ها هنوز در ساختمان های کم واحد از سیستم موتورخانه استفاده می نمایند که با توجه به ضرورت هماهنگی میان ساکنان آپارتمان درباره زمان روشن و خاموش شدن شبکه گرمایشی کل واحدها، معمولا با استقبال متقاضیان خرید روبه رو نمی گردد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2265

به "کجای تهران می توان مناسب ترین خانه را خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کجای تهران می توان مناسب ترین خانه را خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید