چیزی را از دست نداده ایم، حرکت یلی را نپسندیدم

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران فردا یکی از حساس ترین دیدارهای هفته را برگزار خواهند کرد.

چیزی را از دست نداده ایم، حرکت یلی را نپسندیدم

محمد ترکاشوند در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره بازی پیکان مقابل شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه نسبت به نیم فصل نخست تغییراتی بسیار داشته، ملی پوشان زیادی در اختیار دارد و در کل تیم خوبی است. دو بازی گذشته خود را پیروز شده اما ما نیز به اینجا آمده ایم تا یک بازی خوب مقابل آنان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال پیکان گفت: پوریای ولی پشت خط زن کلیدی تیم را به دلیل محرومیت از دست دادیم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و انگیزه کافی برای پیروزی در این ملاقات داریم. با توجه به اینکه دو بازی گذشته خود را واگذار نموده ایم، کار سختی در پیش داریم اما پیروزی مقابل شهرداری ارومیه دور از دسترس نیست.

وی در ادامه درباره دو باخت تیمش گفت: پس از وقفه 50 روزه بازیکنان ما چه در رده های بزرگسالان و جوانان در اختیار تیم های ملی بودند. بازیکنان نوجوانمان نیز در مسابقات کشوری حضور داشتند به همین دلیل نتوانستیم تمرینات گروهی خوبی را پشت سر بگذاریم. تیم کمی ناهماهنگ بود. پیش از بازی مقابل کاله فقط 1-2 جلسه تمرین به همراه ملی پوشان برگزار کردیم. دو باختی که مقابل تیم های ورامین و کاله به دست آوردیم با نتایج سه بر دو بود. ناامید نیستیم و چیزی را از دست ندادیم. از این باخت ها به عنوان تجربه برای بازی های پیشرو استفاده می کنیم.

ترکاشوند درباره محرومیت یلی نیز توضیح داد: به هر حال زمانی که در ست چهارم بازی به بازیکن فحاشی ناموسی می دهند، بازیکن نمی تواند خود را کنترل کند. او پس از بازی و باخت حرکتی انجام داد که ما نیز نمی پسندیدیم. کمیته انضباطی، یلی را محروم کرد و مطمئن باشید که ما نیز با او برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1649

به "چیزی را از دست نداده ایم، حرکت یلی را نپسندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزی را از دست نداده ایم، حرکت یلی را نپسندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید