چگونه به جنگ آنفلوآنزا برویم؟

به گزارش هیو بلاگ، فوق تخصص بیماری های عفونی با تاکید بر اینکه مردم در حین حضور در مکان های شلوغ باید از ماسک استفاده نموده و دست های خود را مدام شست وشو دهند، گفت: مصرف مایعات و استراحت کافی دو مولفه اصلی بهبود آنفولانزا است.

چگونه به جنگ آنفلوآنزا برویم؟

از وبلاگ 14 ستاره دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

میزان:شروین شکوهی فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه تزریق واکسن آنفولانزا در افرادی که دارای بیماری های زمینه ای بوده و همچنین خانم های باردار ضروری است، گفت: با توجه به اینکه اوج شیوع این بیماری نهایت 6 هفته است مردم باید در این زمان از دست دادن و روبوسی اجتناب نموده تا جلوی همه گیری آن گرفته گردد.

وی با بیان اینکه جای نگرانی در مورد افراد مبتلا به این ویروس نیز وجود ندارد، اضافه کرد: مهم تر از مصرف دارو و حتی مراجعه به پزشک در صورت ابتلا به آنفولانزا استراحت کافی بیمار است.

شکوهی با تاکید بر اینکه مردم در حین حضور در مکان های شلوغ باید از ماسک استفاده نموده و دست های خود را مدام شست وشو دهند، توضیح داد: حتی تماس دست آلوده با چشم و بینی نیز می تواند به انتقال این ویروس یاری کند.

این فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه قرار دریافت در معرض افراد مبتلا به آنفولانزا باید با رعایت فاصله و استفاده از ماسک باشد، گفت: عدم رعایت نکات بهداشتی در حین برخورد با افراد مبتلا به طور حتم به انتقال ویروس منجر خواهد شد.

شکوهی با تاکید بر اینکه افراد مبتلا شده به ویروس آنفولانزا باید با مصرف مایعات بسیار و ویتامین سی فرایند درمان خود را تسریع نمایند، اضافه کرد: مصثرف آنتی بیوتیک در این بیماری لازم نبوده و در صورت لزوم از سوی پزشک متخصص تجویز خواهد شد از این رو مردم نباید در روزهای ابتدایی این بیماری در پی دریافت آنتی بیوتیک باشند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1152

به "چگونه به جنگ آنفلوآنزا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به جنگ آنفلوآنزا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید