پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بورس در حالی به استقبال سومین هفته از آذرماه می رود که افت در این بازار همچنان ادامه دارد. شاخص کل بورس این هفته نیز 3.8 درصد افت داشت تا روال منفی بازار سهام ادامه دار گردد. این در حالی است که خبر خوشی از مذاکرات وین در اولین هفته از برگزاری نیز به گوش نرسید. کارشناسان امیدوارند که با آزادسازی قیمت ها تحرکاتی در بازار سهام اتفاق بیفتد. اما چنانچه حمایتی که دولت همواره از آن می گوید در این هفته هم نصیب بورس نگردد شیب فرسایشی منفی در این بازار ادامه خواهد یافت.

پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه

این فرایند در حالی بر بازار سرمایه سایه افکنده که به عقیده تمام کارشناسان بازار سهام به شدت ارزنده است. پی به ای سهم ها پایین بوده و گزارشات شرکت ها نیز به طور کلی مطلوب به نظر می رسد. همه این ها یعنی بورس شایستگی خود را برای رشد اثبات نموده و به حمایت های وعده داده شده به وسیله دولت امیدوار است. حمایت هایی که چنانچه شامل حال این بازار فرسوده نشود، گریبان دولت را نیز خواهد گرفت.

درصد بالایی از کارشناسان بازار سهام هفته پیش رو را خنثی و متعادل می دانند، رشد تک سهم ها در کنار امید به رشد گروه خودرو نشان می دهد که بازار نیازمند سیگنالی قوی برای تحرکات مثبت است. در حالی که هفته گذشته بورس با امید به نتیجه بخش بودن مذاکرات وین در کوتاه مدت کار خود را شروع نموده بود، این هفته به آزادسازی قیمت ها امید بسته است. حال باید دید آیا خبر خوشی که چند هفته پیش تکذیب شد، مجددا بورس را به روزهای مثبت برمی گرداند.

آخرین پیش بینی های بورس را در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10183

به "پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید