هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی؛ از عظیم ترین و مجلل ترین هتل های شهر

به گزارش هیو بلاگ، دبی همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای خرید بلیط هواپیما آنلاین و سفر در میان گردشگران و دنیاگرد ها از سراسر دنیا محسوب می گردد.

هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی؛ از عظیم ترین و مجلل ترین هتل های شهر

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

همانطور که اطلاع دارید، جاذبه های گردشگری و تفریحات هیجان انگیز بسیار متنوعی در دبی وجود دارند. جزایر مصنوعی دبی هم یکی دیگر از جاذبه های شگفت انگیز دبی است. به علت جذب گردشگران زیاد، مراکز خرید و هتل های مجلل هم در دبی مشغول به فعالیت هستند.

امروز قصد داریم تا هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی را به شما معرفی نماییم، لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی

Hilton Dubai Al Habtoor City یکی از مجلل ترین هتل های دبی است که ساختمانی 44 طبقه دارد. هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی در سواحل کانال آبی دبی در جاده شیخ زاید و در فاصله تقریبی 5 دقیقه تا مرکز شهر واقع شده است. یکی از مهمترین ویژگی های هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی، نزدیک بودن به مرکز تجارت جهانی است. هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی، با استخر روباز و تراس در تمام مدت سال، چشم انداز ای بی نظیر را برای مهمانان خود خلق می کند.

معرفی اتاق های هتل هیلتون

همانطور که اشاره کردیم هتل هیلتون دبی الحبتور سیتییکی از عظیم ترین و مجلل ترین هتل های دبی است که با 44 طبقه متنوع ترین اتاق ها در خود جای داده است.

اتاق ها در این هتل به اتاق مهمان کینگ طبقه بالا با تخت پادشاه، اتاق مهمان دوقلو طبقه بالا 2 با تخت دوقلو، اتاق کینگ لوکس با نمای طبقه بالا با تخت پادشاه، اتاق کینگ اجرایی با دسترسی کامل به سالن کلاب طبقه بالا با تخت پادشاه، اتاق دوقلو اجرایی با دسترسی کامل به سالن کلاب طبقه بالا 2 تخت دوقلو، سوئیت جونیور کینگ، سوئیت کینگ اجرایی یک خوابه طبقه بالا سوئیت یک خوابه با نمای پانوراما طبقه بالا، سوئیت گراند کانال کینگ، مجموعه کینگ ریاست جمهوری طبقه بالا، مجموعه سلطنتی، اتاق مهمان کینگ با قابلیت تحرک طبقه و اتاق مهمان خانواده تقسیم بندی شده اند.

امکانات اتاق های هتل

هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت است. برخی از واحدها در حال اتصال به یکدیگر هستند، برخی از اتاق ها دارای یک مکان نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. دستگاه قهوه ساز، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با حمام و سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون و مینی بار با هزینه برخی از امکانات موجود در اتاق های مجلل هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی هستند.

سایر امکانات هتل هیلتون

هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی، دارای تئاتر آبی است که به اولین نمایش دائمی منطقه با الهام از روح دبی به لاپرل متصل می گردد. هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی دارای مرکز آبگرم و سونا است و میهمانان می توانند از نوشیدنی های طبیعی آن لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، آرایشگاه و کلوپ بچه ها رایگان، پارکینگ اختصاصی، مرکز تناسب اندام با اتاق بدنسازی، تمرین دوچرخه، جکوزی، حوله های استخر، ساحل، استخر روباز، استخر آب گرم، کلاس های تناسب اندام، سونا، رستوران، بوفه صبحانه، صبحانه در اتاق، بوفه بچه گانه، استخر در پشت بام، نگهداری از بچه ها، خدمات شاتل یا تاکسی رایگان، حمل و نقل فرودگاه، سرویس اتوبوس شاتل، کرایه ماشین، امکانات کنفرانس، اتاق ضیافت، اتاق های و اتاق بخار در پشت بام برخی از امکانات موجود در هتل مجلل هیلتون دبی هستند.

فاصله هتل هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی تا مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری نزدیک

فاصله هتل تا آبشار کانال آب دبی: 200 متر

فاصله هتل تا ایستگاه حمل و نقل دریایی سافاپارک: 600 متر

فاصله هتل تا پارک صفا: 900 متر

فاصله هتل تا خیابان خلیج: 1.1 کیلومتر

فاصله تا محل پیاده روی کانال دبی: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک خلیج خیابان: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا تفرجگاه ماراسی: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه: 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال: 2.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8708

به "هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی؛ از عظیم ترین و مجلل ترین هتل های شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون دبی الحبتور سیتی؛ از عظیم ترین و مجلل ترین هتل های شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید