نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر سازمان است

به گزارش هیو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سرمایه های سازمان مطرح نمود .

نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر سازمان است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفتر مازندران درساری، محمد تیموری در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: به رغم تأمین هرگونه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، درصورتی که نیروی انسانی توانمند و سالم و قابل اعتماد در مجموعه نباشد، بهره وری لازم در انجام وظایف حاصل نخواهد شد .

وی نقش و اهمیت حمل و نقل در توسعه کشور را مهم برشمرد و گفت: در جهان امروز، بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تأثیر قراردادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود .

تیموری خاطر نشان ساخت: بر اساس آمارهای رسمی 10 درصد از کل تردد جاده ای در کشور مربوط به مازندران است و این آمار اهمیت امنیت جاده های استان را مضاعف می کند .

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شرح داد: با توجه به محدودیت ها و نقش کلیدی و حیاتی شبکه حمل و نقل جاده ای در کشور ، این سازمان در پی استفاده از طرح ها و ایده های زود بازه و خلاق برای توسعه و ساماندهی شبکه حمل و نقل می باشد .

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این جلسه، تلاش خود را در جهت تحقق برنامه های راهبردی دولت و بیانیه گام دوم انقلاب با تعامل و همکاری همه کارکنان مجموعه مطرح نمود .

وی ادامه داد: با توجه به توریست پذیر و پرتردد بودن مازندران، بالا بردن سطح ایمنی در جاده ها مهم ترین هدف پیش روی راهداری است .

وی تعامل با صنوف حمل و نقل مسافر و استقبال از سرمایه گذران در تاسیس استراحت گاه های بین جاده ای را از دیگر برنامه های این اداره کل ذکر و بر نظارت دقیق و فعالانه بر پروژه ها تاکید کرد .

وی گفت: بدون تردید کاهش تلفات رانندگی و افزایش ایمنی در راه ها نیازمند تلاش و عزم جدی و بی وقفه، به کار بستن ساز و کار مدیریتی، تعامل با دستگاه های ذیربط به ویژه استفاده از ظرفیت های کمیسیون های اجرایی ایمنی در سطح استان، ارتقای فرهنگ ترافیکی، هوشمند سازی حمل و نقل در بخش کالا و مسافر و تداوم اقدامات اجرایی و آموزشی می باشد .

جهانیان ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف این اداره کل تجهیز محورهای شریانی استان به سامانه های ثبت تخلف سرعت با اولویت محورهای پرحادثه می باشد و در حال حاضر 109 سامانه ثبت تخلف سرعت در محور های اصلی و شریانی و همچنین فرعی های پر تردد استان در حال بهره برداری و ثبت پلاک و سرعت تمامی وسایل نقلیه می باشد که امید است با بهره برداری از این سامانه ها شاهد کاهش تصادفات و حوادث در جاده های استان بوده و ایمنی تردد در محورهای استان ارتقا یابد .

گفتنی است در جلسه مذکور از زحمات اسماعیل فولادی سرپرست این اداره کل قدردانی و حکم انتصاب حسن جهانیان از طریق دکتر محمد تیموری ابلاغ شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10520

به "نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر سازمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه هر سازمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید