رسول پناه: درباره قرارداد گل محمدی با باشگاه پرسپولیس شائبه وجود دارد، براساس قرارداد از استوکس غرامت خواستیم

به گزارش هیو بلاگ، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این باشگاه براساس قراردادش با آنتونی استوکس از او درخواست غرامت کرده است.

رسول پناه: درباره قرارداد گل محمدی با باشگاه پرسپولیس شائبه وجود دارد، براساس قرارداد از استوکس غرامت خواستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه پس از خاتمه نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مصوباتی درباره پرداخت حق و حقوق بازیکنان و خصوصی سازی مطرح شد. درباره برخی از بدهی هایی که فوری بود و باید پرداخت می شد هم تصمیماتی گرفتیم.

وی درباره اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های بدهکار برای کسب مجوز حرفه ای شرح داد: در زمان یکی دو ماهه، مطالبات بیشتر طلبکارانی را که به محاکم قضایی شکایت کردند و آنهایی را که چنین کاری نکردند، پرداخت می کنیم. هنوز حساب دقیقی درباره مبلغ این بدهی نشده است، اما آن را پرداخت می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که این باشگاه، چقدر از استوکس درخواست غرامت کرده است، اعلام کرد: غرامتی که ما خواستیم، براساس قرارداد بوده است، اما فیفا تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

رسول پناه درباره زمان بازگشت بشار رسن به تمرینات پرسپولیس بیان نمود: او به زودی می آید و قرار است حداقل یک سوم تا دو سوم از قراردادش را به محض ورودش پرداخت کنیم. اگر مشکل هوایی وجود داشته باشد، او به صورت زمینی به ایران می آید.

وی در مورد اختلافات میان او و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه مهرداد هاشمی هنوز الحاقیه قرارداد کارگزار با باشگاه را امضا نکرده است، گفت: اختلاف نظر در هیئت مدیره طبیعی است، اما بارها گفته ام اختلاف میان اعضای هیئت مدیره کذب محض است. مطابق اساسنامه، یکی از اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه صاحب امضا هستند. مصوبه هیئت مدیره را هم هر سه نفر امضا کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به باشگاه شهر خودرو گفت: رضایت نامه وصول شد، اما مسئله ای درباره چک های باشگاه شهر خودرو وجود دارد که از سازمان بازرسی کل کشور استعلام کردیم تا اصل قرارداد با پرسپولیس معین تکلیف شود. متأسفانه اشکالات فنی وجود دارد. یکی از مسائل این است که صاحبان امضای باشگاه پرسپولیس که باید مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره باشند، آن را امضا نکرده اند. در این باره شائبه وجود دارد و از مراجع نظارتی خواستیم به موضوع رسیدگی کنند.

رسول پناه درباره احتمال اضافه شدن اعضای جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شرح داد: این به مجمع باشگاه مربوط است و در چند روز آینده، تکلیف آن معین می شود.

وی درباره شرایط کریستین اوساگونا و اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس به ایمیل های او پاسخ نمی دهد، اعلام کرد: امروز (شنبه) با مدیربرنامه های اوساگونا صحبت کردم. ما پیگیر کار او هستیم، اما مشکل این است که پروازی از نیجریه به ترکیه، دوحه یا دبی وجود ندارد. گفتیم خودتان پول بلیت را پرداخت کنید تا ما این پول را در تهران به شما پرداخت کنیم. اوساگونا پس از بازگشت به کشورمان، دستمزدش را دریافت خواهد کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا نامه ای به باشگاه شهر خودرو ارسال کرده است یا خیر، گفت: این موضوع به باشگاه ارتباط ندارد. ما باید به مراجع نظارتی پاسخ دهیم و با آنها در ارتباط هستیم.

رسول پناه درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده بیان نمود: تمدید قراردادها در حوزه وظایف سرپرست و سرمربی تیم است که گل محمدی چند روز پیش اعلام کرد پس از این 9 بازی باقیمانده لیگ برتر، در این باره تصمیم گیری می شود.

وی درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: ما بر اصلاح این اساسنامه مُصِر هستیم و کننده باشگاه در فدراسیون فوتبال، نظر باشگاه را اعمال می کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره میزان دریافتی سرخپوشان و اینکه اگر لیگ امسال ادامه نیابد، همه این قراردادها پرداخت خواهد شد یا خیر، شرح داد: هیئت مدیره باشگاه باید درباره رقم قرارداد اعضای تیم تصمیم بگیرد. اگر هم مسابقات برگزار نشود، تابع مقررات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و هر چه آنها بگویند، انجام می دهیم.

رسول پناه در مورد نامه چهار باشگاه خصوصی لیگ برتری به سازمان لیگ در راستای لغو مسابقات امسال اعلام کرد: نظر ما این است که بازی ها باید برگزار شود. ما تابع قوانین هستیم و سلامتی بازیکنان هم برای مان مهم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تست کرونا به اندازه ای گران است که برخی باشگاه ها از پس آن برنیایند، گفت: بله. به نظرم این ها بهانه است. سلامتی بازیکنان مهم است و هر باشگاهی باید برای سلامت بازیکنانش ارزش قائل شود. اگر این آزمایش ها نبود، بازیکنان بسیاری از تیم ها کرونا داشتند. اگر الزامات سازمان لیگ را اعمال نمی کردیم، همین را هم متوجه نمی شدیم. اگر باشگاه ها بخواهند در این موضوع همراهی کنند، هیچ مسئله ای وجود نخواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3720

به "رسول پناه: درباره قرارداد گل محمدی با باشگاه پرسپولیس شائبه وجود دارد، براساس قرارداد از استوکس غرامت خواستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: درباره قرارداد گل محمدی با باشگاه پرسپولیس شائبه وجود دارد، براساس قرارداد از استوکس غرامت خواستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید