نواقص زیرساختی استادیوم شهید چمران رفع می گردد

به گزارش هیو بلاگ، استاندار استان مرکزی گفت: نواقص زیرساختی موجود در استادیوم شهید چمران ساوه بزودی رفع خواهد شد.

نواقص زیرساختی استادیوم شهید چمران رفع می گردد

به گزارش خبرنگاران، سیدعلی آقازاده در حاشیه تماشای بازی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کوشش انجام شده و براساس قولی که در بازدید یک ماه پیش به مردم شهرستان ساوه داده بودیم، خوشبختانه در نیمه مهرماه استادیوم شهید چمران میزبان بازی های نماینده فوتبال استان مرکزی در لیگ دسته یک شد.

وی با اشاره به نتایج خوبی که این تیم در دیدارهای لیگ دسته یک کسب نموده است، بیان نمود: روند پیروزی های این تیم مقابل حریفان خود این نوید را می دهد که استان مرکزی بتواند در فصل آینده صاحب یک تیم لیگ فزونی گردد.

استاندار مرکزی به اشکالات استادیوم شهید چمران اشاره نمود و اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با نظارت فرمانداری پیگیر رفع کردن این اشکالات است و امیدواریم بتوانیم ظرفیت دو هزار نفری استادیوم را برای فصل آینده فوتبال به چهار هزار نفر افزایش دهیم.

وی بیان نمود: تیم خوشه طلایی یک تیم کاملا خصوصی است، اما مجموعه استان از همه توان خود برای فراهم کردن زیرساخت های لازم به منظور توسعه ورزش استان استفاده خواهد نمود. دولت اعتباری معادل 20 میلیارد ریال را برای بازسازی و بهسازی استادیوم شهید چمران ساوه هزینه نموده است.

آقازاده در ادامه به زیرساخت های استان مرکزی در حوزه ورزش اشاره نمود و اضافه کرد: استان مرکزی جزو استان های متوسط کشور در حوزه سرانه و زیرساخت های ورزشی است و درصدد هستیم که بتوانیم در حوزه تامین سرانه ورزشی به استانداردهای ملی دست یابیم.

وی بیان نمود: با تعریف پروژه های جدید در حوزه ورزش امیدواریم تا سرانجام سال 1400 استان مرکزی از نظر سرانه ورزشی برای مردم و ورزشکاران یکی از استان های برخوردار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 354

به "نواقص زیرساختی استادیوم شهید چمران رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواقص زیرساختی استادیوم شهید چمران رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید